eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetCo uszkodzone - klawiatura czy chipset klaw. na płycie głównej ? › Re: Co uszkodzone - klawiatura czy chipset klaw. na płycie głównej ?
    From: Olek <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Co uszkodzone - klawiatura czy chipset klaw. na płycie głównej ?
    Date: Fri, 5 May 2023 15:31:57 +0200

    W dniu 5.05.2023 o 15:21, Universis pisze:

    > Nie - jak napisałem to było miesiące wstecz. Teraz klawiatura laptopa jest sucha.
    > Mogę poszukać w śród znajomych klawiatury USB na kabelku, ale sęk w tym że nie
    > wiem czy ona będzie używać chipsetu klawiatury macierzystej na płycie głównej
    > czy też jakoś inaczej bedzie pracować ? Jeśli będzie używać tego samego interface
    > - to by dużo wyjaśniło. Póki co poczekam na jakieś następne wypowiedzi.

    Klawiatura USB będzie się komunikować z systemem zupełnie inną drogą,
    zatem niewiele ustalisz za jej pomocą.
    Za to uszkodzona klawiatura wbudowana w laptop potrafi całkiem porządnie
    zakłucać pracę całego komputera, w skrajności nawet uniemożliwiające
    jego włączenie. Odłącz wbudowaną klawiaturę od płyty głównej i testuj
    pracę laptopa na klawiaturze USB. Jeśli przez dłuższy czas będzie ok, to
    dokup nową klawiaturę wbudowaną.
    --
    Olek