  • Data: 2009-08-05 14:50:37
    Temat: Re: Co wybrać
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Wincynty" napisał:

    > oczywiście że mam
    > 40 miesięcy mixtura 30

    40 miesięcy uwiązania? No to rzeczywiście, wziąłeś bardzo porównywalne
    warunki w stosunku do 24-miesięcznego cyrografu ;->

    > zobowiązanie 1200 zł +cena za słuchwakę w salonie 49
    > - cena telefonu 560
    > 659

    689. Zaczynasz oszukiwać ;-)

    > wychodzi wg wyliczeń twoim stylem 17,5 grosza - jest taniej??

    Nie, bo nie wziąłeś pod uwagę 3-miesięcznych wakacji abonamentowych. Po ich
    uwzględnieniu minuta wynosi 16 groszy. Kombinuj dalej ;->

    Tyle że nie znając apetytu wątkotwórcy na aparat, zarówno moje jak i Twoje
    wyliczenia możemy potraktować czysto sportowo. Bo być może Budzik chce taką
    słuchawkę, że nijak nie będzie się jej opłacało wziąć ani w abonamencie, ani
    w miksturze.

    JoteR