    From: "Tiber" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Co zrobić, aby Windows nie dzwoniło?
    Date: Sun, 1 Mar 2009 10:14:42 -0000

    Babok wrote:

    > A czy musisz włączyć Klan albo TV Trwam, aby wiedzieć jakie tam
    > ciekawe rzeczy będą opowiadać? Oczywiście, możliwe że Rysiu okaże się
    > płomiennym kochankiem a Prof. Wolniewicz założy kolorową czapeczkę i
    > zaśpiewa piosenkę o ganji. Ale czy to nie na jedno dla Ciebie
    > wychodzi? Czy nie starczy Ci wiedzieć, że będą tam same bzdury? Czy
    > nie byłbys idiotą, gdybys po paru doświadczeniach nadal zmuszał się
    > do oglądania? I ja o tym pisałem. Dość dokładnie zwierzyłem się ze
    > swoich doświadczeń. Jak widać niektórzy nie zrozumieli. Dlatego też
    > riposta Twoja jest rozczarowująca.

    Dobrze, przyznaję rację. Skoro teraz wiesz, że na .pecet są takie same
    chujki jak na .os.windows.xp, to następnym razem wystartuj z takim
    pytaniem na na przykład .os.linux. Tylko nie popełnij tego samego błędu
    co tutaj i od razu ich poinformuj, że na windows.xp są palanty.

    > Odpowiadają tu ludzie, którzy wiedzą jedną dziesiątą, nie wiedzą nic
    > albo ci cholerni "wiem ale nie powiem". Teraz już to wiem z 95%-ową
    > pewnością. Wcześniej się łudziłem. Bang?

    I w ten sposób probujesz problemy programowe rozwiązywać na grupach
    sprzętowych? No tak, to bardzo logiczne.

    > To pogadajcie sobie o tym. Wymyślcie kryteria kretynizmu, powołajcie
    > jury i zróbcie ranking. O ile nie macie ciekawszych zajęć, np.
    > popykać Pajacyka: www.pajacyk.pl/zlicz.php

    Dlaczego nam każesz ciągle rewidować wyroki?

    --
    tbr