  • Data: 2009-06-04 15:59:30
    Temat: Re: Coś dla oka cz. 3a.
    Od: "maverik" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > co do motocykla. paskudztwo. ale dla mnie sam XX to paskudztwo, a już
    > pomarańczowy... mam nadzieje tylko, że to pomysł klienta, ten kolor.
    > inaczej subiektywnie uznam, że masz zły gust, jak na artystę. ale jeśli to
    > tylko komercha, to cóż, pan każde sługa musi.

    a ja uważam że mimo dzisiejszych obchodów od 20u lat ludzie w tym kraju się
    nie zmienili, na szczęście nie wszyscy, widzisz, to właśnie taka dyskusja,
    popatrz sobie drogi kolego na malowania w USA, tam to dopiero masakra, a
    ludzie jacy pojebani, napierniczają na sportkach tylko takie kolory,
    podwodne światy i inne komiksy,
    p.s. pomysł malowania był mój w połączeniu z kolorem klienta
    p.s.s. w zasadzie to już nie mam siły do tej grupy, żegnam zgromadzonych :)