  • Data: 2020-07-02 08:08:24
    Temat: Re: Covid w Portugalii
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.06.2020 o 14:56, J.F. pisze:

    > Niby fusy, ale zebys potem nie uslyszal "nie uwazales jak robiles, to
    > teraz rob jak uwazasz" :-)
    >
    > A na razie - premier Johnson grozi zamknieciem plaz :-)

    tu to w ogóle jest super, w zasadzie to można wszystko, tylko nie
    pracować. To znaczy blokady ponoć są (w Szkocji jeszcze większe bo
    tutejsza premier musi przelicytować Borysa), ale nikt tego nie egzekwuje
    - właśnie się dowiedziałem, że fryzjerów otwierają chyba w połowie lipca
    - a od miesiąca ogłaszają się tak, jakby już dawno byli otwarci, ponoć
    otwierają sklepy ogrodnicze, choć te nigdy się nie zamknęły.
    Niby możesz jechać tylko 5 mil od domu, ale jak jest gorąco to przecież
    możesz jechać na plażę, bo to się rzadko zdarza, a jak pada deszcz to
    możesz jechać 100km dalej bo tam może nie padać :) Tzn. nie możesz, ale
    nikt tego nie sprawdza :)

    Lukasz