    From: cichybartko <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Czarnobyl
    Date: Mon, 11 Jan 2010 19:04:49 +0100

    On 2010-01-11 18:42, J.F. wrote:
    > A tez nie jestes pewien czy ''nie zwiększył się'', czy "zwiekszyl, ale
    > pozostaje w normie dopuszczalnej" :-)

    Zabawne jest to że ziemia też wytwarza promieniowanie i np. takie
    naturalne promieniowanie jest wyższe w Skandynawii niż w tym skażonym
    mieście Prypeć. Kolejny fakt że ludzi przymusowo przesiedlano w rejony o
    wyższym promieniowaniu naturalnym niż na skażonych terenach okolic
    Czarnobyla. Nie chcę umniejszać rangi tej katastrofy chociażby ze
    względu na ofiary nikczemniej akcji ratowniczej. Chcę jedynie pokazać
    jak wiele mitów krąży wokół tego wydarzenia, mitów bardzo szkodliwych,
    chociażby dla naszej obecnej sytuacji energetycznej. Dlatego jeszcze raz
    gorąco namawiam do zapoznania się z wykładami prof. dr hab. Ludwika
    Dobrzyńskiego z Instytutu Problemów Jądrowych Świerk. Wykłady dostępne
    na stronie:
    http://www.atvn.pl/index_sub_page.php?atvn=archiwum/
    index&title=ARCHIWUM

    --