  • Data: 2011-05-16 12:28:40
    Temat: Re: Czemu pada mi nowy aku?
    Od: "greg" <g...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Mystik" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    news:iqm7f1$c8j$1@news.onet.pl...
    > Cześć

    > Nie. To nie jest normalne.

    Ale ale,

    czy ja źle zrozumialem czy napisano, ze ten aku padl wczesniej bo stal cala
    zime?

    bo jesli tak, no to jest po prostu zniszczony przez zupelne rozladowanie
    przy poprzednim razie i teraz zadne naladowanie juz mu nie pomoze

    akumulatory kwasowo-olowiowe sa bardzo wrazliwe na rozladowanie

    one maja byc uzywane w cyklu takim, ze sa rozladowywane troche tylko
    (rozruch) a potem znow ladowane do pelna (jazda)

    to ze aku jest byc moze kiepski tylko pogarsza sprawe, ale kazdy aku, nawet
    dobry, samoistnie sie troche rozladowuje, jak sie go zostawi na cala zime to
    pada i moze juz nie wstac, tak jak wlasnie opisano.

    pozdro

    greg