  • Data: 2022-10-14 16:45:24
    Temat: Re: Czu nju jest nakorzystniejsze?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.10.2022 o 00:18, Animka pisze:

    > Nie chcę już Orange, nie chcę a2 mobile (podlega pod T-Mobile i Premium
    > Mobile które ukradło wszystkie dane klientow a2mobile i oni nie zrobili
    > nic w tej sprawie). Doładowania w banku na a2 mobile robilam na Plus'a,
    > bo tak mnie poinformowano.
    > Play- dobry ale nie miałam zasięgu w mieszkaniu.
    > Ja juz nie wiem, ile jest jeszcze tych firemek spączkowanych. Chciałabym
    > spokojnie i bezpiecznie korzystać z telefonu.
    > Masz jakieś pomysły?
    no właśnie wykluczyłaś wszystkie firmy gsm. zostaje Ci krótkofalarstwo
    albo cb radio.
    > Na żaden abonament już nie przejdę, bo nie chcę być mobingowana.
    i słusznie.
    ToMasz

    ps
    jak nie potrzebujesz szybkiego internetu, to weź coś od playa (virgin,
    wiking..... ) i daj komuś ogarniętemu, fizycznie telefon do ręki, żeby
    Ci ustawił i zablokował tą sieć, której masz zasięg.