  • 1. Data: 2022-10-11 13:39:58
    Temat: Czu nju jest nakorzystniejsze?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Do rozmawiania, SMS-owania i okazjonalnego internetowania.
    Co prawda dopiero po upływie 2 lat:
    19,90 za nielimitowane rozmowy + 9,90 za nielimitowane SMS-y + 9GB w pakiecie (przed
    upływem 2 lat tylko 3GB).
    Ceny brutto.
    Ale jest jakaś oferta Plusa 200 GB za 35 zł czy jakoś tak (nie znam szczegółów).

  • 2. Data: 2022-10-11 18:59:53
    Temat: Re: Czu nju jest nakorzystniejsze?
    Od: Grzexs <g...@w...plx>

> [...]
    > pakiecie (przed upływem 2 lat tylko 3GB).
    > Ceny brutto.
    > Ale jest jakaś oferta Plusa 200 GB za 35 zł czy jakoś tak (nie znam

    To zależy jak i dokąd dzwonisz.

    --
    Grzexs

  • 3. Data: 2022-10-12 00:14:56
    Od: jn <j...@m...invalid>

    W dniu 11.10.2022 o 13:39, ąćęłńóśźż pisze:
    > 19,90 za nielimitowane rozmowy + 9,90 za nielimitowane SMS-y + 9GB w
    > pakiecie (przed upływem 2 lat tylko 3GB).

    19,99zł. Pakiet internetu: 10 GB. Rozmowy, SMS-y, MMS-y do wszystkich
    bez limitu.
    Lajt mobile na kartę. Problem w tym, że Plus ma u mnie słaby zasięg.
    https://lajtmobile.pl/oferta-na-karte/

  • 4. Data: 2022-10-12 02:38:41
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2022-10-12 o 00:14, jn pisze:

    > 19,99zł. Pakiet internetu: 10 GB. Rozmowy, SMS-y, MMS-y do wszystkich
    > bez limitu.
    > Lajt mobile na kartę. Problem w tym, że Plus ma u mnie słaby zasięg.
    > https://lajtmobile.pl/oferta-na-karte/

    To jest chyba odnoga T-Mobile. Szukam karty sim, która nie będzie miała
    nic wspólnego z T-Mobile i odnogami tegoż oraz Orange, bo Orange gnębi
    mnie w świątek i piątek sms-ami. Zostawiłam im 3 zł. Napisałam, żeby
    sobie wzięli albo przenieśli namój inny mumer telefonu. Jakis panocek
    powiedział, że zamknie ten numer, ale nie....znowu sms-y, ze zablokowali
    te 3 zł, a potem, żeby doładować. Szału można dostać. Karta sim jest
    jeszcze ważna ok roku, nie dzwonię z niej, ale mogę odbierać telefony
    (telefon na 2 karty sim). Mogę i wywalić tę karte sim i kupić u jakiegoś
    rzetelnego operatora ale nie wiem którego.

    --
    animka

  • 5. Data: 2022-10-12 02:40:47
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > 19,99zł. Pakiet internetu: 10 GB. Rozmowy, SMS-y, MMS-y do wszystkich
    > bez limitu.
    > Lajt mobile na kartę. Problem w tym, że Plus ma u mnie słaby zasięg.
    > https://lajtmobile.pl/oferta-na-karte/

    Miałam kiedyś Play, to w mieszkaniu nie było zasięgu, Virgin mnie okradł.

    --
    animka

  • 6. Data: 2022-10-12 03:42:07
    Od: jn <j...@m...invalid>

    W dniu 12.10.2022 o 02:38, Animka pisze:
    > To jest chyba odnoga T-Mobile.

    Wirtualny operator w sieci Plus. Może to być jego drugim minusem.

  • 7. Data: 2022-10-12 13:27:42
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2022-10-12 o 03:42, jn pisze:

    > Wirtualny operator w sieci Plus. Może to być jego drugim minusem.

    Napączkowało się tyle dzieci Plusa, że człowiek może się niepokapować.
    Kupiłabym sobie starter Play-a, ale nie wiem czy nadal są problemy z
    zasięgiem w mieszkaniu.
    Którego operatora niezależnego wybrać? (Orange i tak odpada).

    --
    animka

  • 8. Data: 2022-10-12 20:30:07
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No u mnie też Plus ma gorszą moc sygnału.
    Z kolei w innym budynku lepszą.
    I zdaje się że w nju nic nie płacisz, jeżeli w ogóle nie używasz czy jakoś podobnie
    Generalnie widzę, że lepiej mieć kartę do rozmów i kartę do danych, osobne.
    Tyle ze producenci nowych fonów wpadli na durny pomysł wspólnego gniazda na drugi
    SIM/mikro SD.
    I np. jedziesz za granicę mając wybór: dane, miejsce na fotki/filmy lub drugi
    telefon.
    Czy wirtualny SIM pozwoli powyższe ominąć (wspólne kombinowane gniazdo)?

    -----

  • 9. Data: 2022-10-12 22:44:26
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 12.10.2022 o 02:40, Animka pisze:

    > Miałam kiedyś Play, to w mieszkaniu nie było zasięgu, Virgin mnie okradł.

    no to najpierw napisz z jaką siecią jesteś gotowa współpracować, potem
    zobaczymy jaka jest taryfa.

    ToMasz

  • 10. Data: 2022-10-12 22:50:55
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

> [...]
    > pakiecie (przed upływem 2 lat tylko 3GB).
    > Ceny brutto.
    > Ale jest jakaś oferta Plusa 200 GB za 35 zł czy jakoś tak (nie znam
    a2mobile, premium mobile, otvarta itp. virgin za 15zł+1zł za każdy
    gigabajt.
    Najpierw piszesz ze okazjonalnego internetowania, potem ze pluz oferuje
    200giga. Zdecyduj się. Albo inaczej, jak jesteś sam, w sensie
    sponsorujesz rozmów żonie i trójce dzieci - warto Ci się szczypać o 5zł?
    Weź no limit od tego który ma najlepszy zasięg.
    Co do internetu - ja "jadę" na promocjach z 10 lat lub dłużej. zawsze
    można kupić kartę na allegro z nabitym internetem. Teraz jest w orange
    300giga w transzach po 25giga za 5zł na miesiąc. Co ciekawe, te
    gigabajty się sumują, więc jak ludkowie osiągną 100giga lub więcej, to
    będzie wysyp tanich simów na allegro
    ToMasz

    PS a sprawdź sobie ile wygadałeś, czy musi być no limit, czy np
    virginowe 300 minut nie wystarczy?