-
X-Received: by 10.140.96.54 with SMTP id j51mr1630qge.13.1413005843616; Fri, 10 Oct
2014 22:37:23 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.140.96.54 with SMTP id j51mr1630qge.13.1413005843616; Fri, 10 Oct
2014 22:37:23 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!h18no4498175igc.0!news-out.google.com!i10ni83qaf.0!nnt
p.google.com!s7no1874595qap.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroup
s.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Fri, 10 Oct 2014 22:37:23 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <a...@g...com>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=90.156.77.58;
posting-account=RyglkAoAAAB_8qFUgjoyOinuRh6gvWcX
NNTP-Posting-Host: 90.156.77.58
References: <a...@g...com>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <4...@g...com>
Subject: Re: Czy ASO jest w stanie określić stan sprzęgła i dwumasy?
From: Lisciasty <l...@p...pl>
Injection-Date: Sat, 11 Oct 2014 05:37:23 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2546647
[ ukryj nagłówki ]Odbyłem wizytę w ASO, muszę przyznać, że mnie
pozytywnie zaskoczyli. Zrobili jazdę próbną
i coś tam mataczyli na warsztacie, orzekli
że nie ma podstaw do wymiany sprzęgła i dwumasy,
ale jak bardzo chcę to oczywiście wymienią.
Na pytanie "ile to może jeszcze pojeździć",
odpowiedzieli że dokładnie nie da się stwierdzić
i że jak coś będzie się działo to mam przyjechać
na sprawdzenie. Szok, czyżbyśmy powoli
do Europy wchodzili? :P
Inna sprawa, że wymiana sprzęgła i dwumasy
+ konieczne duperele to ponad 6 tys. ;)
L.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.10.14 09:09 Cavallino
- 13.10.14 18:11 John Kołalsky
- 13.10.14 22:18 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
Najnowsze wątki
- 2025-07-25 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-25 Skrobanie
- 2025-07-25 Lublin => Konsultant ds. Wdrożeń ERP (moduł FK) <=
- 2025-07-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-07-25 Re: Boeing Bad Dream (Koszmar) Liner rozbity w Delhi ...
- 2025-07-24 Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-24 Warszawa => MENA New Business Manager <=
- 2025-07-24 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-24 Fundacja Wolność od Religii domaga się wyjaśnień ws zawierzenia Powiatu Wschowskiego Maryi Królowej Polski
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=