  • Data: 2010-11-16 13:56:14
    Temat: Re: Czy Chrome działa u Was na W7?
    Od: Marek <b...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-15 14:08, Paweł Piskorz pisze:

    > Nie mam pojęcia o jakich trybach piszesz.

    IE daje się uruchomić w trybie bez pluginów po to aby móc coś próbować
    ratować - to dla Twojej informacji ;-)

    > Spróbuj wersji
    > http://portableapps.com/apps/internet/google_chrome_
    portable - uruchomi
    > się z czystym profilem.

    A ta

    > U mnie działa bez problemu na W7 x64 i żadnych
    > szpiegów nie instaluje :)

    Masz na myśli DAP czy pluginy? Pluginów żadnych nie instalowałem
    (świadomie). Sam mam obiekcje co do DAP ale bez tego trudno jest
    funkcjonować niecierpliwym. Z drugiej zaś strony, przeglądarki same w
    sobie nimi są. Kontrola przez przeglądarkę tego czy strona jest lewa czy
    nie jak się w końcu odbywa? :-)