  • 1. Data: 2010-11-14 19:48:54
    Temat: Czy Chrome działa u Was na W7?
    Od: Marek <b...@e...com>

    Witam,

    Wydarzyła się dziwna rzecz: po ostatniej aktualizacji Chrome przestał
    się uruchamiać pod W7 Pro x64. W dzienniku systemowym istnieją wpisy, że
    chrome.dll wysypuje się. Odinstalowanie i zainstalowanie nie pomogło.
    Czy ktoś z Was również zaobserwował takie zachowanie? Chciałbym ustalić
    to czy to mój problem lokalny czy Chrome przestał współpracować z W7
    ogólnie.

    Na forum googlowym dedykowanym przeglądarce rzadko kiedy można rzeczowe
    odpowiedzi w szczególności gdy awaryjność tej przeglądarki jest omawiana.

  • 2. Data: 2010-11-14 22:18:00
    Temat: Re: Czy Chrome działa u Was na W7?
    Od: pz <s...@g...pl>

    W dniu 2010-11-14 20:48, Marek pisze:

    > Wydarzyła się dziwna rzecz: po ostatniej aktualizacji Chrome przestał
    > się uruchamiać pod W7 Pro x64.

    Działa. Przynajmniej na 32bit dzisiaj aktualizowanym.

  • 3. Data: 2010-11-15 00:10:36
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

> [...]
    ustalić to czy to mój
    > problem lokalny czy Chrome przestał współpracować z W7 ogólnie.

    Win7 x64 - Chrome 7.0.517.44 działa bez problemu, spróbuj na czystym profilu -
    problemem są pewnie
    wtyczki, o ile jakichś używasz, u mnie np. Wtyczka która robiła klikalne linki z
    linków w formie
    tekstu w połączeniu z AdMuncherem który do źródła każdej strony dodaje spory kawałek
    kodu
    usuwającego reklamy, podczas podglądu źródła powodowała zamrożenie przeglądarki,
    czasami crash, a
    pare razy zdarzyło się że po wywaleniu chrome nie chciał sie w ogole uruchomić

  • 4. Data: 2010-11-15 09:23:21
    Od: Marek <b...@e...com>

    W dniu 2010-11-15 01:10, vcore pisze:

> [...]
    > zamrożenie przeglądarki, czasami crash, a pare razy zdarzyło się że po
    > wywaleniu chrome nie chciał sie w ogole uruchomić

    Czy całkowite odinstalowanie i zainstalowanie Chrome nie powoduje, że
    ewentualne wtyczki nie zostaną usunięte? Jedyna rzecz jaka mi do głowy
    przychodzi to zainstalowany niedawno Download Accelerator Plus. Co
    prawda mam w nim wyłączoną integrację z Chrome ale kto wie...

    Czy istnieje możliwość uruchomienie konfiguracji Chrome bez przeglądarki
    jeśli ta się sypie? Mam na myśli to co można w IE zrobić. Albo może
    Chrome posiada tryb awaryjny (również tak jak w IE)?

  • 5. Data: 2010-11-15 13:08:43
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    On 2010-11-15 10:23, Marek wrote:
    > Czy całkowite odinstalowanie i zainstalowanie Chrome nie powoduje, że
    > ewentualne wtyczki nie zostaną usunięte?

    Aż tak chyba nie spartolili tej przeglądarki.

> [...]
    > jeśli ta się sypie? Mam na myśli to co można w IE zrobić. Albo może
    > Chrome posiada tryb awaryjny (również tak jak w IE)?

    Nie mam pojęcia o jakich trybach piszesz. Spróbuj wersji
    http://portableapps.com/apps/internet/google_chrome_
    portable - uruchomi
    się z czystym profilem. U mnie działa bez problemu na W7 x64 i żadnych
    szpiegów nie instaluje :)

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 6. Data: 2010-11-16 13:56:14
    Od: Marek <b...@e...com>

    W dniu 2010-11-15 14:08, Paweł Piskorz pisze:

    > Nie mam pojęcia o jakich trybach piszesz.

    IE daje się uruchomić w trybie bez pluginów po to aby móc coś próbować
    ratować - to dla Twojej informacji ;-)

    > Spróbuj wersji
    > http://portableapps.com/apps/internet/google_chrome_
    portable - uruchomi
    > się z czystym profilem.

    A ta

    > U mnie działa bez problemu na W7 x64 i żadnych
    > szpiegów nie instaluje :)

    Masz na myśli DAP czy pluginy? Pluginów żadnych nie instalowałem
    (świadomie). Sam mam obiekcje co do DAP ale bez tego trudno jest
    funkcjonować niecierpliwym. Z drugiej zaś strony, przeglądarki same w
    sobie nimi są. Kontrola przez przeglądarkę tego czy strona jest lewa czy
    nie jak się w końcu odbywa? :-)

  • 7. Data: 2010-11-16 17:38:27
    Od: Marek <b...@e...com>

    W dniu 2010-11-16 14:56, Marek pisze:

    portable - uruchomi

    A ta działa u mnie... (urwało mi się) hmmm

  • 8. Data: 2010-11-16 19:24:44
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    On 2010-11-16 14:56, Marek wrote:

    > IE daje się uruchomić w trybie bez pluginów po to aby móc coś próbować
    > ratować - to dla Twojej informacji ;-)

    Dzięki za info :)

    > Masz na myśli DAP czy pluginy?

    Mam na myśli ten wredny proces który łazi w tle niezależnie od tego czy
    GChrome działa czy nie.

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 9. Data: 2010-11-16 20:44:17
    Od: Marek <b...@e...com>

    W dniu 2010-11-16 20:24, Paweł Piskorz pisze:

    > Mam na myśli ten wredny proces który łazi w tle niezależnie od tego czy
    > GChrome działa czy nie.

    Nie mam teraz Chroma i nie mam jak sprawdzić. Co to za jeden?
    Namierzyłeś jakieś opisy tego co on faktycznie robi? Może wtedy nie będę
    w ogóle dociekał czemu Chrome nie działa i dam sobie spokój z tą
    przeglądarką.

  • 10. Data: 2010-11-17 21:09:08
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    On 2010-11-16 21:44, Marek wrote:

    > Nie mam teraz Chroma i nie mam jak sprawdzić. Co to za jeden?

    Z tego co pamiętam to ma on odpowiadać za aktualizację GChrome. Działa
    świetnie, w 2 tygodnie po premierze nowego numerka stary znika ze statystyk.

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";