  • Data: 2015-11-04 10:34:53
    Temat: Re: Czy Youtube ssie (w tle)?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 3 Nov 2015 17:33:48 +0100, w <5638e1ee$0$652$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]

    Nie mam, w sumie w ogóle nie robię zdjęć komórką, a Galeria ma wyłączony dostęp
    do net (Droidwall).
    Wyłączyłem już w nim Youtube, teraz Media Server.

    Przez 24h zeszło 15MB z czego:
    - System Traffic - 8MB (upload 5MB, download 3MB),
    - android.media:10002 - 9MB (wszystko download)

    W sumie to nawet nie sumuje się :)

    > Ogolnie ustawienia synchronizacji kont warto sprawdzic.

    Nic nie ruszane "od lat". Zresztą czy synchronizacja idzie przez android.media?