    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Czy jest jeszcze taka sieć?
    Date: Mon, 6 Mar 2023 15:25:00 +0100

    On Fri, 3 Mar 2023 15:55:11 +0100, mirekc wrote:
    > Czy jest jeszcze jakaś sieć, która umożliwia wygodne zarządzanie kontami
    > członków rodziny?
    > Sytuacja jest taka: mam kilka telefonów zarejestrowanych na siebie i
    > używanych przez członków rodziny. Chciałbym przy pomocy jednego konta na

    na karte jak zgaduje?

> [...]
    > szczególności mieć możliwość sprawdzania stanu konta, bilingów,
    > doładowywania, wykupywania pakietów _bez fizycznego dostępu do danego
    > telefonu_ (oczywiście przy rejestrowaniu numeru do konta na portalu
    > fizyczny dostęp byłby konieczny, ale tylko wtedy).
    >
    > Dodatkowo zależy mi na tym, żeby zarządzanie było możliwe _w pełnym
    > zakresie_ właśnie przy pomocy przeglądarki internetowej i komputera, a
    > nie tylko z poziomu aplikacji mobilnej.
    >
    > Dotychczas tak było w Virgin Mobile, ale Play zaczął rządzić po swojemu
    > i wszystko zepsuł. No więc, czy jest jeszcze taka sieć?

    Dołączam sie do pytania. Tez mnie wk*.

    Tzn Play teoretycznie umozliwia podłączenie innych numerow do jednej
    apki, tylko nie mam jak przetestowac, bo trzeba haslo sms z tamtych nr
    wpisac - ale może Tobie sie uda.

    No i nadal teoretycznie:
    -strona Play prosi o "nr telefonu lub email" ... aby za chwile wypluc
    "Logowanie adresem email jest nieobsługiwane. Użyj numeru telefonu. "

    -po wisaniu nr telefonu jest "nie moge odebrac SMS", i mozna sie
    zalogowac podajac haslo i pesel ... tylko ze haslo nie dziala.
    "za słabe".
    A gdzie ustawic haslo ... nie wiadomo ...