  • 1. Data: 2023-03-03 15:55:11
    Temat: Czy jest jeszcze taka sieć?
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    Czy jest jeszcze jakaś sieć, która umożliwia wygodne zarządzanie kontami
    członków rodziny?

    Sytuacja jest taka: mam kilka telefonów zarejestrowanych na siebie i
    używanych przez członków rodziny. Chciałbym przy pomocy jednego konta na
    portalu internetowym zarządzać wszystkimi tymi numerami, a w
    szczególności mieć możliwość sprawdzania stanu konta, bilingów,
    doładowywania, wykupywania pakietów _bez fizycznego dostępu do danego
    telefonu_ (oczywiście przy rejestrowaniu numeru do konta na portalu
    fizyczny dostęp byłby konieczny, ale tylko wtedy).

    Dodatkowo zależy mi na tym, żeby zarządzanie było możliwe _w pełnym
    zakresie_ właśnie przy pomocy przeglądarki internetowej i komputera, a
    nie tylko z poziomu aplikacji mobilnej.

    Dotychczas tak było w Virgin Mobile, ale Play zaczął rządzić po swojemu
    i wszystko zepsuł. No więc, czy jest jeszcze taka sieć?

  • 2. Data: 2023-03-04 10:54:16
    Temat: Re: Czy jest jeszcze taka sieć?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nju jeśli do numeru głównego dodasz jeden lub dwa numery dodatkowe.
    Ma też minusy jak upierdliwe rozsyłanie SMS-ów o "zaległości" *kilka dni przed
    terminem płatności* na wszystkie spięte jednym kontem
    abonenckim numery.
    Nju, wyłączcie to g.... !!!

    -----

  • 3. Data: 2023-03-04 12:01:07
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 3 Mar 2023 15:55:11 +0100, mirekc <m...@i...pl> wrote:
    > używanych przez członków rodziny. Chciałbym przy pomocy jednego
    > konta na
    > portalu internetowym zarządzać wszystkimi tymi numerami, a w

    A czemu Plus ebok się nie nadaje? Tam się zarządza wszystkimi nr
    przypisanymi do umowy.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2023-03-04 12:36:32
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    W dniu 04.03.2023 o 12:01, Marek pisze:

    > A czemu Plus ebok się nie nadaje? Tam się zarządza wszystkimi nr
    > przypisanymi do umowy.

    Zapomniałem dodać, że chodzi o numery na kartę (i tak ma zostać).

  • 5. Data: 2023-03-05 11:25:48
    Od: Henryk Śliwiński <h...@g...com>

    > Zapomniałem dodać, że chodzi o numery na kartę (i tak ma zostać).

    Virgin

  • 6. Data: 2023-03-06 15:25:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 3 Mar 2023 15:55:11 +0100, mirekc wrote:
> [...]
    > Sytuacja jest taka: mam kilka telefonów zarejestrowanych na siebie i
    > używanych przez członków rodziny. Chciałbym przy pomocy jednego konta na

    na karte jak zgaduje?

> [...]
    >
    > Dotychczas tak było w Virgin Mobile, ale Play zaczął rządzić po swojemu
    > i wszystko zepsuł. No więc, czy jest jeszcze taka sieć?

    Dołączam sie do pytania. Tez mnie wk*.

    Tzn Play teoretycznie umozliwia podłączenie innych numerow do jednej
    apki, tylko nie mam jak przetestowac, bo trzeba haslo sms z tamtych nr
    wpisac - ale może Tobie sie uda.

    No i nadal teoretycznie:
    -strona Play prosi o "nr telefonu lub email" ... aby za chwile wypluc
    "Logowanie adresem email jest nieobsługiwane. Użyj numeru telefonu. "

    -po wisaniu nr telefonu jest "nie moge odebrac SMS", i mozna sie
    zalogowac podajac haslo i pesel ... tylko ze haslo nie dziala.
    "za słabe".
    A gdzie ustawic haslo ... nie wiadomo ...

  • 7. Data: 2023-03-06 20:29:49
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    W dniu 05.03.2023 o 11:25, Henryk Śliwiński pisze:

    > Virgin

    Przeczytaj pierwszy post w wątku.

  • 8. Data: 2023-03-06 20:40:50
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    W dniu 06.03.2023 o 15:25, J.F pisze:
    > Tzn Play teoretycznie umozliwia podłączenie innych numerow do jednej
    > apki, tylko nie mam jak przetestowac, bo trzeba haslo sms z tamtych nr
    > wpisac - ale może Tobie sie uda.

    Udało się dlatego, że miałem podłączone numery jeszcze w Virgin. Tylko
    że teraz żeby zarządzać tymi numerami, to trzeba podać PESEL i jeszcze
    odebrać SMSa wysłanego na numer inny niż ten, którym się zalogowało
    (jeden z powiązanych). I tak za każdym razem! Paranoja!

    > No i nadal teoretycznie:
    > -strona Play prosi o "nr telefonu lub email" ... aby za chwile wypluc
    > "Logowanie adresem email jest nieobsługiwane. Użyj numeru telefonu. "

    Dokładnie.

    > -po wisaniu nr telefonu jest "nie moge odebrac SMS", i mozna sie
    > zalogowac podajac haslo i pesel ... tylko ze haslo nie dziala.
    > "za słabe".

    Mnie SMS działa, ale może znowu dlatego że numer mam zarejestrowany
    jeszcze w Virgin.

    A to jeszcze nie wszystko: jak się teraz chce wykupić pakiet dla
    powiązanego numeru, to trzeba wprowadzić kod z SMSa wysłanego na tamten
    numer (którego nie mam pod ręką bo jest używany przez innego członka
    rodziny). Jak już psuć, to totalnie!

  • 9. Data: 2023-03-07 04:15:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 6 Mar 2023 20:40:50 +0100, mirekc wrote:

    > Udało się dlatego, że miałem podłączone numery jeszcze w Virgin.

    Karta czy abo?
    Tez mialem (karta), a teraz nie nie mam.

> [...]
    > odebrać SMSa wysłanego na numer inny niż ten, którym się zalogowało
    > (jeden z powiązanych). I tak za każdym razem! Paranoja!

    Paranoja. Loguje sie na nr 1, chce podlaczyc nr 2 i 3,
    moge to zrobic, ale muszę wpisac sms z nr 2 lub 3.
    A czemu nie z 1 ?

    > Dokładnie.

    > Mnie SMS działa, ale może znowu dlatego że numer mam zarejestrowany
    > jeszcze w Virgin.

    SMS to mi dziala, tylko ja nie mam tych telefonow, daleko są.

> [...]
    > powiązanego numeru, to trzeba wprowadzić kod z SMSa wysłanego na tamten
    > numer (którego nie mam pod ręką bo jest używany przez innego członka

    do tego nie doszedlem.
    Na szczescie korzystam z pakietow cyklicznych, same sie odnawiaja,
    tylko doladowac.

    J.

  • 10. Data: 2023-03-07 07:02:18
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    W dniu 2023-03-07 o 04:15, J.F pisze:

    > do tego nie doszedlem.
    > Na szczescie korzystam z pakietow cyklicznych, same sie odnawiaja,
    > tylko doladowac.

    Też używam cyklicznych, ale od czasu do czasu dodatkowy internet czy
    minuty chciałbym dokupić.