    From: mirekc <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Czy jest jeszcze taka sieć?
    Date: Mon, 6 Mar 2023 20:40:50 +0100

    W dniu 06.03.2023 o 15:25, J.F pisze:
    > Tzn Play teoretycznie umozliwia podłączenie innych numerow do jednej
    > apki, tylko nie mam jak przetestowac, bo trzeba haslo sms z tamtych nr
    > wpisac - ale może Tobie sie uda.

    Udało się dlatego, że miałem podłączone numery jeszcze w Virgin. Tylko
    że teraz żeby zarządzać tymi numerami, to trzeba podać PESEL i jeszcze
    odebrać SMSa wysłanego na numer inny niż ten, którym się zalogowało
    (jeden z powiązanych). I tak za każdym razem! Paranoja!

    > No i nadal teoretycznie:
    > -strona Play prosi o "nr telefonu lub email" ... aby za chwile wypluc
    > "Logowanie adresem email jest nieobsługiwane. Użyj numeru telefonu. "

    Dokładnie.

    > -po wisaniu nr telefonu jest "nie moge odebrac SMS", i mozna sie
    > zalogowac podajac haslo i pesel ... tylko ze haslo nie dziala.
    > "za słabe".

    Mnie SMS działa, ale może znowu dlatego że numer mam zarejestrowany
    jeszcze w Virgin.

    A to jeszcze nie wszystko: jak się teraz chce wykupić pakiet dla
    powiązanego numeru, to trzeba wprowadzić kod z SMSa wysłanego na tamten
    numer (którego nie mam pod ręką bo jest używany przez innego członka
    rodziny). Jak już psuć, to totalnie!