    From: Sqeeb <sqeeb!cut.this.off!@o2.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet,pl.comp.multimedia,pl.rec.audio
    Subject: Re: Czy ktos zna taki odtwarzacz mp3/4?
    Date: Sat, 14 Feb 2009 16:37:25 +0100

    On Fri, 13 Feb 2009 22:16:36 +0100 KILu wrote:

    > Zalezy Ci raczej na ilosci funkcji i bajerach, a nie na jakosci dzwieku
    > czy funkcjonalnym menu, tak?

    Chciałem sobie zmienić odtwarzacz po prostu ;-)
    Bawiłem się troche zabawkami kumpli i z tego co zauważyłem, to na większym
    wyświetlaczu dużo łatwiej przeszukuje się duże ilości muzyki, a panele dotykowe
    sprawiają wrażenie jakby się 'przycinały'.

    Moje wymagania są takie: pamięć zewnętrzna, troche wewnętrznej, transmitter FM(przede
    wszystkim) i dalej jeżeli to już ma obsługę avi/fv/mpeg/jpg/bmp to i TV-out by się
    przydało.
    No i najlepiej, żeby miało klawisze niż touchpanel.

    W sumie zapatrzyłem się na to -> http://allegro.pl/item546664397_ainol_16gb_v6000hda_
    optimus_full_hd_mp4_4_3_tv_out.html

    Cena spora i tak właściwie to nie wiem, czy to ma ekran dotykowy czy nie.
    Jeżeli to nie ma takiego ekranu, to byłbym chyba nawet skłonny to nabyć.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb