  • 1. Data: 2009-02-13 14:37:44
    Temat: Czy ktos zna taki odtwarzacz mp3/4?
    Od: Sqeeb <sqeeb!cut.this.off!@o2.pl>

    Witam.
    Z góry przepraszam że wysyłam do kilku grup na raz, ale zależy mi na jak najszybszym
    znalezieniu odtwarzacza mp3/4. Moją uwagę przyciągnął ten pentagram ->
    http://tinyurl.com/b42gpz Brakuje mi w nim tylko pamięci zewnętrznej. Zna ktoś taki
    produkt, który będzie miał wbudowany akumulator, odtwarzał mp3/jpg/ebooki, miał
    wbudowany transmiter FM i do tego posiadał możliwość rozbudowy pamięci czyli pamięc
    zewnętrzną? Oczywiście cena dla mnie ma znaczenie, ale załóżmy narazie że bierzemy
    wszystko pod uwagę.

    Z góry dziękuję za odpowiedź.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 2. Data: 2009-02-13 15:21:43
    Temat: Re: Czy ktos zna taki odtwarzacz mp3/4?
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Fri, 13 Feb 2009 15:37:44 +0100, Sqeeb napisał(a):

> [...]
    zewnętrzną? Oczywiście cena dla mnie ma znaczenie, ale załóżmy narazie że bierzemy

    Vedia C6+

    --
    |Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
    AMD Athlon 64X2 4400+, Gigabyte Radeon HD4850, Arctic Freezer 64 Pro
    4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
    Pioneer DVR-115, Tagan TG480-U15 480W, VideoMate E850F, Asus Xonar DX

  • 3. Data: 2009-02-13 16:53:25
    Od: Sqeeb <sqeeb!cut.this.off!@o2.pl>

    On Fri, 13 Feb 2009 16:21:43 +0100 Andrzej wrote:

    > Vedia C6+

    A miałem dopisać akurat TV-out. Posiadasz to to sam?
    Doczytałem się że obsługuje pliki txt i LRC, ale pdf'a już pewnie nie otworzy?

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 4. Data: 2009-02-13 17:36:55
    Od: Sqeeb <sqeeb!cut.this.off!@o2.pl>

    On Fri, 13 Feb 2009 17:53:25 +0100 Sqeeb wrote:

    > A miałem dopisać akurat TV-out. Posiadasz to to sam?
    > Doczytałem się że obsługuje pliki txt i LRC, ale pdf'a już pewnie nie otworzy?

    Troche mnie ten ekran dotykowy zniechęca.
    Nie pieprzy sie to to?

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 5. Data: 2009-02-13 17:40:10
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Sqeeb pisze:

    > Troche mnie ten ekran dotykowy zniechęca.
    > Nie pieprzy sie to to?

    dużym, 2-calowym ekranie TFT o rozdzielczości 170x220 :)

    To kpina jakaś. Byle komórka za 199zł ma wieksze możliwości
    multimedialne, za wyjątkiem transmitera FM

    ToMasz

  • 6. Data: 2009-02-13 20:43:41
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Fri, 13 Feb 2009 18:36:55 +0100, Sqeeb napisał(a):

    > Troche mnie ten ekran dotykowy zniechęca.
    > Nie pieprzy sie to to?

    - C6+ nie ma dotykowego ekranu - skąd żeś to sobie wymyślił?
    - PDF nie otworzy.
    - nie mam, ale używałem trochę.

  • 7. Data: 2009-02-13 21:16:36
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Sqeeb wrote:
    > Troche mnie ten ekran dotykowy zniechęca.
    > Nie pieprzy sie to to?

    Rozgladasz sie wsrod odtwarzaczy z nizszej polki (dokladnie to samo, co
    firmuje polski pentagram kupisz jako noname o 1/3 taniej), skad wiec takie
    pytanie? :) Choc akurat vedia w sprzet generalnie akceptowalny (to jest
    odpowiedz Chinczykow na gornopolkowe produkty koreanskich sasiadow, takie,
    jak iriver czy cowon), za to soft w vedii jest do niczego, przynajmniej
    tak wynika z moich skromnych doswiadczen.

    Swoja droga "dotykowe panele" czy dotykowy ekran (moze z wyjatkiem tych
    typu multi-touch) to moim zdaniem kompletne nieporozumienie w
    kieszonkowych odtwarzaczach. Ani to wygodne, ani intuicyjne.

    Zalezy Ci raczej na ilosci funkcji i bajerach, a nie na jakosci dzwieku
    czy funkcjonalnym menu, tak?

    k,

  • 8. Data: 2009-02-14 15:37:25
    Od: Sqeeb <sqeeb!cut.this.off!@o2.pl>

    On Fri, 13 Feb 2009 22:16:36 +0100 KILu wrote:

    > Zalezy Ci raczej na ilosci funkcji i bajerach, a nie na jakosci dzwieku
    > czy funkcjonalnym menu, tak?

    Chciałem sobie zmienić odtwarzacz po prostu ;-)
    Bawiłem się troche zabawkami kumpli i z tego co zauważyłem, to na większym
    wyświetlaczu dużo łatwiej przeszukuje się duże ilości muzyki, a panele dotykowe
    sprawiają wrażenie jakby się 'przycinały'.

    Moje wymagania są takie: pamięć zewnętrzna, troche wewnętrznej, transmitter FM(przede
    wszystkim) i dalej jeżeli to już ma obsługę avi/fv/mpeg/jpg/bmp to i TV-out by się
    przydało.
    No i najlepiej, żeby miało klawisze niż touchpanel.

    W sumie zapatrzyłem się na to -> http://allegro.pl/item546664397_ainol_16gb_v6000hda_
    optimus_full_hd_mp4_4_3_tv_out.html

    Cena spora i tak właściwie to nie wiem, czy to ma ekran dotykowy czy nie.
    Jeżeli to nie ma takiego ekranu, to byłbym chyba nawet skłonny to nabyć.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb