-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!news.mixmin.net!aioe
.org!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!fx14.am4.
POSTED!not-for-mail
From: "jedrek" <w...@...on>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
References: <r147kd$k7i$1@dont-email.me>
<1dxndx0k7ve50.1c4uf4r68lxum$.dlg@40tude.net>
Subject: Re: Czy można wpiąć LEDy bezpośrednio w instalację samochodową?
Lines: 16
Organization: j
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.3790.4657
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.3790.4913
Message-ID: <0Az%F.278813$j92.222453@usenetxs.com>
X-Complaints-To: https://www.astraweb.com/aup
NNTP-Posting-Date: Sat, 08 Feb 2020 14:28:12 UTC
Date: Sat, 8 Feb 2020 15:28:13 +0100
X-Received-Bytes: 1707
X-Received-Body-CRC: 2631963866
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:750675
[ ukryj nagłówki ]"Jacek Maciejewski"
> Zapewne, będą używane kiedy silnik albo nie działa albo jest na wolnych
> obrotach więc narażenie diod jest mało prawdopodobne.
W dobrze zaprojektowanej instalacji auta ostatniej dekady lat, napięcie w
instalacji nie jest praktycznie zależne od obrotów silnika.
Trzyma równo 14,4V
Na obrotach jałowych co najwyżej zobaczymy delikatne wachnięcie o jakieś
0,1V (pełne obciążenie instalacji: ogrzewanie szyby, dmuchawa, światła
kontra główne odbiorniki prądu wyłączone). Zapewne bardziej spadek napięcia
na rezystancji przewodów niż brak oczekiwanej mocy alternatora na niskich
obrotach.
Pomijam w rozważaniu współczesne "inteligentne" auta, które potrafią trzymać
napięcie pokładowae namwet na poziomie 12,6V jak stwierdzą, że nie ma
potrzeby teraz ładowania akumulatora.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.02.20 15:55 J.F.
- 09.02.20 17:30 LordBluzg(R)
Najnowsze wątki z tej grupy
- twardy dysk stuka
- Oclenie alkalicznych akumulatorów
- Powerbank jednonapieciowy, a trzynapieciowy
- Lustra w maszynie ASML
- DC blocker i buczące toroidy
- Problemy TSMC cd
- Detektor
- Może tutaj się uda: [NTG] Elewacja / dziurawa Churka
- Falownik jednofazowy a żarówka
- Agregat i "legalność" instalacji
- Uziom
- (Ponownie) odkryto, że ładowanie pulsacyjne robi dobrze
- driver led ?
- Długość wtyku zasilającego ?5.5mm
- Szukam przetwornicy 55-40V>8-8.2V 3-4A
Najnowsze wątki
- 2024-05-01 Trzecia płeć 2
- 2024-05-01 Lublin => Java Full Stack Developer (AI area projects) <=
- 2024-05-01 Lublin => Java Full Stack Developer (projekty w obszarze AI) <=
- 2024-05-01 twardy dysk stuka
- 2024-04-30 Oclenie alkalicznych akumulatorów
- 2024-04-30 Zniknął dźwięk na tylnym panelu
- 2024-04-30 Białystok => Inżynier DevOps (projekt JP) <=
- 2024-04-30 Kraków => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-04-30 Katowice => Junior HelpDesk <=
- 2024-04-30 trzecia plec
- 2024-04-30 Katowice => Junior HelpDesk <=
- 2024-04-30 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-04-30 Białystok => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-04-30 Białystok => ERP Implementer <=
- 2024-04-30 Powerbank jednonapieciowy, a trzynapieciowy