  • 1. Data: 2024-04-18 02:12:17
    Temat: driver led ?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Szukam i nic nie znajduję.
    Potrzebny mi driver do 6 LED z regulacją jasności PWM (najlepiej z
    wyjściami do 24V ) i 6 wejściami do podłączenia klawiaturki.

    I żeby toto było zasilanie 5V. Bo na 3.3V coś znalazłem, no ale mam 5V...

    Jeszcze najlepiej żeby to było w obudowie DIL, bo szybko muszę dorobić
    ten dynks do czegoś i nie chcę robić PCB...

    Ostatecznie mogę zrezygnować z tej regulacji jasności, chociaż dłubanie
    tego programowo to poważna strata czasu...

    Ktoś coś ?

  • 2. Data: 2024-04-18 05:20:02
    Temat: Re: driver led ?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    dobra, wziąłem MCP23018.
    PWM on nie ma, więc nie będzie regulowania jasności. Chuj z tym - nie ma
    czasu kruca bomba...

  • 3. Data: 2024-04-18 08:39:40
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 18 Apr 2024 05:20:02 +0200, sundayman
    <s...@p...onet.pl> wrote:
    > dobra, wziąłem MCP23018.

    I co ma wspólnego io expander z driverem LED?

    --
    Marek

  • 4. Data: 2024-04-18 23:41:16
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2024-04-18 o 08:39, Marek pisze:

    > I co ma wspólnego io expander z driverem LED?

    Wszystkie moje wymogi spełnia PCA 9532. Niestety nie ma go w pobliżu.
    To jest 16 bitowy led dimmer z GPIO.

    MCP23018 oczywiście nie jest dedykowany do LED - nie ma PWM. No ale
    jeśli się z tego zrezygnuje to jest praktycznie to samo :)

  • 5. Data: 2024-04-18 23:42:23
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > MCP23018 oczywiście nie jest dedykowany do LED - nie ma PWM. No ale
    > jeśli się z tego zrezygnuje to jest praktycznie to samo :)

    Co ważne, ten MCP ma wyjścia open drain - co w expanderach GPIO nie jest
    normą.

  • 6. Data: 2024-04-19 01:52:00
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 18/04/2024 01:12, sundayman wrote:
> [...]
    >
    > Ostatecznie mogę zrezygnować z tej regulacji jasności, chociaż dłubanie
    > tego programowo to poważna strata czasu...

    moze stary dobry shift register, np ten:
    https://www.ti.com/lit/ds/symlink/tpic6c596.pdf

  • 7. Data: 2024-04-19 06:04:35
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 18 Apr 2024 23:41:16 +0200, sundayman
    <s...@p...onet.pl> wrote:
    > MCP23018 oczywiście nie jest dedykowany do LED - nie ma PWM. No ale
    > jeśli się z tego zrezygnuje to jest praktycznie to samo :)

    No ok ale gdzie regulacja CC dla LED? Skoro szukasz *drivera* led
    założyłem, że wymagasz regulacji CC, stąd moje zdziwienie wyborem.
    Szukasz zapalacza LED a nie drivera....

    --
    Marek

  • 8. Data: 2024-04-20 18:55:48