  • Data: 2024-03-17 21:33:00
    Temat: Re: Czy naprawa pralki, jest opłacalna? (A jaką pralkę polecacie teraz?)
    Od: pytajacy <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Identycznie kupiłem tę pralkę samsunga eco bubble 6kg w 2017 roku x-D
    >
    > Ale razem z nią zmywarkę sharp (jako jedyna z dostępnych miała
    > automatyczne otwieranie na koniec) i zamrażarkę zelmera. Dwa ostatnie
    > sprzęty póki co, nie miały awarii.
    >
    > Ja wnioskuje z tego, że to jednak loteria. Co mi po 200 pozytywnych
    > komentarzach jeżeli sprzęt produkowany od 2 lat?

    Sam widzisz że nie jest łatwe kupowanie obecnie czegokolwiek.
    Robię pranie codzienne w 40 stopniach ponieważ dzisiejsze
    proszki/kapsułki są równie skuteczne w niższych temperaturach. A po za
    tym ciuchy nie są jakoś specjalnie brudne jak np. u mechanika czy
    budowlańca.
    Gotuję tylko pościel i ręczniki.

    Tak się właśnie zastanawiam o czym my rozmawiamy na grupie
    elektronicznej ... ;)