  • Data: 2015-03-06 20:43:16
    Temat: Re: Czy regres od sprawcy wypadku, to dobra wola TU?
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    news:53akqbht8xlt$.1o4nreqy6oxxs$.dlg@40tude.net...

    > To jet brak straty.

    > A to jest strata, bo trzeba pokryć z własnych pieniędzy szkodę.
    >
    > Zapomniałeś uwzględnić, że Compensa likwidując stratę z własnych funduszy
    > musi za to zapłacić, ściągając to z PZU nie musi.
    >
    > Tu jest jeszcze pytanie co to za szkoda była, bo jak na 100zł, to może
    > faktycznie wyszło że im się nie chce szarpać.

    Odpisałem Cavallino jak postrzegam ich punkt widzenia. Nawet jak to jest
    kilka tysięcy zł, to jak nie mają na regres gotowej procedury, to ktoś musi
    się nieźle naszarpać żeby uzyskać nawet podpis prezesa na liście do PZU. A
    najprawdopodobniej i tak nie dostanie za to premii, a jeszcze go opieprzą,
    że łamie zasady i idzie na rękę klientowi.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba