-
X-Received: by 2002:a81:9b04:: with SMTP id s4-v6mr183738ywg.0.1541502241429; Tue, 06
Nov 2018 03:04:01 -0800 (PST)
X-Received: by 2002:a81:9b04:: with SMTP id s4-v6mr183738ywg.0.1541502241429; Tue, 06
Nov 2018 03:04:01 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer02.iad!feed-me.h
ighwinds-media.com!news.highwinds-media.com!e5-v6no458029qtr.0!news-out.google.
com!h3ni821qtk.1!nntp.google.com!e5-v6no458024qtr.0!postnews.google.com!glegrou
psg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Tue, 6 Nov 2018 03:04:01 -0800 (PST)
In-Reply-To: <5bdf0ed8$0$3747$426a34cc@news.free.fr>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=62.122.235.143;
posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
NNTP-Posting-Host: 62.122.235.143
References: <5bdec113$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@g...com>
<5bded746$0$15163$426a74cc@news.free.fr>
<5bdef21d$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
<5bdefeec$0$15186$426a34cc@news.free.fr>
<5bdf0b57$0$476$65785112@news.neostrada.pl>
<5bdf0ed8$0$3747$426a34cc@news.free.fr>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <8...@g...com>
Subject: Re: Czy taka okazja?
From: s...@g...com
Injection-Date: Tue, 06 Nov 2018 11:04:01 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Bytes: 4523
X-Received-Body-CRC: 1777295766
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2643256
[ ukryj nagłówki ]W dniu niedziela, 4 listopada 2018 16:23:05 UTC+1 użytkownik Mateusz Viste napisał:
> On Sun, 04 Nov 2018 16:08:07 +0100, Uzytkownik wrote:
> > A skąd wiesz, że dziadek nie piekł chleba wodnego?
>
> Faktycznie, o tym nie pomyślałem. Ale czekaj czekaj...
>
> > Wszak według Ciebie wystarczy upiec chleb i wody już nie ma.
>
> Nie ma, kiedy pomieszczenie jest wentylowane, tj. uchodzi w atmosferę i
> dzieci na drugim końcu świata cieszą się że deszcz spadł. Ale tutaj mamy
> garaż niewentylowany, więc dziadek piekąc chleb wodny wzmagał jeszcze
> proces korozji.
>
> Noc - zimno - woda z powietrza skrapla się na zimnych powierzchniach
> całego samochodu, wewnątrz i zewnątrz,
OK.
> w każdą szparkę wredna małpa
> wchodzi.
Nie, najpierw na zimnych elementach sie osadza. Potem ewentualnie na reszcie. Ale i
tak najpierw szyby, potem metalowe elementy, potem ewentualnie reszta.
> Rdza zadowolona i chrupie aż sąsiedzi się budzą. Przychodzi
No to to jeszcze sie okaze.
> ranek, dziadek przychodzi do nieogrzewanego,
To o chlebie wytniemy, nie ma znaczenia przy zamknietym niewentylowanym garazu. Chyba
ze tak se chciales po pisac w temacie ale nie na temat.
> I tak dzień w dzień. Po 4 latach samochód się aż sam przewrócił.
>
No nie.
Jak garaz zamkniety i nie wietrzony to ta wilgoc tam se bedzie w ilosci stalej. W
nocy osiadzie, z rana odparuje. Jak nie wietrzone to nowa wilgoc tam nie przyjdzie.
Mam pare pomieszczen gdzie wentylacji nie ma i tam cudownie mi sciany nie podciekaja
woda i nie moge stamtad tej wody zbierac aby podlac pokrzywy.
A jak pomieszczenie wentylowane to wieczorem nawietrzy i przyniesie wilgoc ktora
osiadzie na aucie a z rana te wilgoc wyniesie bo rano tam bedzie jej wzglednie
wiecej.
Nie tworzcie teorii na sile. Auto gnije ciagle i tylko i wylacznie woda jaka na nim
jest plus te reagenty ktore w niej sa moga blache chrupac.
Jak auto po zimie jest umyte i stoi w garazu to tylko wzgledna wilgotnosc wplywa na
szybkosc rdzewienia. Lub ewentualnie to czy auto ciagle jest pokryte rosa czy nie.
Inna sprawa jak garaz jest otwierany w nieoptymalnych porach i rzeczywiscie powietrze
naplywa do niego a auto dziala jak powierzchnia skraplacza.
Mialem kiedys sterte blach MM-ek. Troche zuzylem na plotek. I jakims cudem te MM-ki
co robily za niemalowany plot duzo gorzej wygladaja dzis niz te ktorych nie zuzylem i
lezaly w wilgotnym chlewiku razem z pasza dla zwierzakow i reszta klamotow.
Auto nieuzywane starzeje sie tak samo jak uzywane, co ma zgnic zgnije. Roznica jest
tylko taka ze auto eksploatowane ma szanse sie tej zrdzy z niektorych elementow
pozbyc i dalej wygladac jak malo zardzewiale mimo ze wage stracilo.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.11.18 12:39 Mateusz Viste
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=