    From: Marek <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: Czy w IE 11 nie działa zdarzenie onunload?
    Date: Wed, 30 Oct 2013 21:39:23 +0100

    W dniu 2013-10-29 20:04, Gabriel Zastawnik pisze:

    > "For security reasons, the unload event does not open modeless dialog
    > boxes, such as those created with the alert method or the
    > showModelessDialog method. This changes affects webpages displayed in
    > IE9 Standards mode or later document modes"
    >
    > Moze o to chodzi.

    Jest ciekawiej niż sądzisz. Odkryłem ten feler zastanawiając się czemu
    zapisywanie cookies przestało działać. Używałem tego zdarzenia do
    zapamiętywania pozycji okna aby przywrócić je po przeładowaniu
    formularza HTML. Ten alert() wstawiłem debugingowo. Generalnie w IE 11
    onunload praktycznie nigdy nie działa w/g moich obserwacji. Zaczyna
    działać po wciśnięciu F12.

    Marek