  • 1. Data: 2013-10-29 13:13:55
    Temat: Czy w IE 11 nie działa zdarzenie onunload?
    Od: Marek <p...@s...com>

    Witam,

    Mam następujący kod:

    window.onunload=function () {alert("hello")};

    na każdej stronie serwisu. Gdy przechodzę między stronami - nigdy nie
    wyświetli mi się alert. Gdy otworzę narzędzia deweloperskie (F12) i
    niczego w nich nie uruchamiam), zdarzenie zaczyna działać. Czy ktoś z
    Was obserwuje to samo?

    Używam Windows 8.1. Pod IE10 i W8 nie było takich efektów. Czy coś się
    zmieniło w obsłudze tego zdarzenia?

    Nie ma problemu natomiast z:

    window.onbeforeunload=function () {alert("hello")};

    Marek

  • 2. Data: 2013-10-29 20:04:39
    Temat: Re: Czy w IE 11 nie działa zdarzenie onunload?
    Od: "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm>

    > Witam,
    > Mam następujący kod:
    > window.onunload=function () {alert("hello")}; ...

    http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ie/ms536973(
    v=vs.85).aspx

    "For security reasons, the unload event does not open modeless dialog boxes,
    such as those created with the alert method or the showModelessDialog
    method. This changes affects webpages displayed in IE9 Standards mode or
    later document modes"

    Moze o to chodzi.

    -- --
    Gabriel Zastawnik
    http://www.sigsoft.pl
    http://www.monitoringkomputera.pl

  • 3. Data: 2013-10-30 21:39:23
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-10-29 20:04, Gabriel Zastawnik pisze:

> [...]
    > showModelessDialog method. This changes affects webpages displayed in
    > IE9 Standards mode or later document modes"

    Jest ciekawiej niż sądzisz. Odkryłem ten feler zastanawiając się czemu
    zapisywanie cookies przestało działać. Używałem tego zdarzenia do
    zapamiętywania pozycji okna aby przywrócić je po przeładowaniu
    formularza HTML. Ten alert() wstawiłem debugingowo. Generalnie w IE 11
    onunload praktycznie nigdy nie działa w/g moich obserwacji. Zaczyna
    działać po wciśnięciu F12.

    Marek