    From: PiteR <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Czyszczenie smartfona
    Date: Mon, 02 Jan 2023 14:58:20 GMT

    in <news:toup1r$1qg6$1@gioia.aioe.org>
    user trybun pisze tak:

    > Czym, jak najlepiej wyczyścić caly telefon, i idzie mi o usunięcie
    > potencjalnego efektu brudnych rąk a nie usuniecie resztek kleju
    > czy tym podobnych zabrudzeń. Podobno spirytus czy detergenty
    > odpadają, a więc czym?

    zwykły brud na kolorowej obudowie to mikrofibra z mydłem.

    kolega w pracy przychodzi do nas po odtłuszczacz 3M
    (stosowany przed naklejką Achtung! Wysokie napięcie)

    Pytam nie dygasz? Ani trochę :) Czyścił już pierdylion razy.
    Ekran nie zamglił się.

    3M(TM) VHB Cleaner, a mix of isopropyl alcohol and water or heptane.

    https://uk.rs-online.com/web/p/multi-purpose-cleaner
    s/9054542
    https://www.vikingtapes.co.uk/products/3m-vhb-cleane

    Piter