-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Marek S <p...@s...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: DPF - kosmiczne ceny wypalania serwisowego
Date: Sun, 15 Apr 2018 22:28:59 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 23
Message-ID: <pb0cmd$s9d$1@node1.news.atman.pl>
References: <pb02if$iej$1@node1.news.atman.pl>
<m92wk1lkspvy$.x7i0kfj622i5$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: 89-69-207-111.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1523824141 28973 89.69.207.111 (15 Apr 2018 20:29:01
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 15 Apr 2018 20:29:01 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.7.0
In-Reply-To: <m92wk1lkspvy$.x7i0kfj622i5$.dlg@40tude.net>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2629144
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-04-15 o 21:28, Tomasz Pyra pisze:
> Złomować może nie, ale może się okazać że warto zrobić regenerację
> wtryskiwaczy nim wykończą one DPF.
Tak, miałem nieprawidłowości w 3/6. Niestety moich piezzoelektryków
Boscha się nie da regenerować. Musiałem nówki wsadzić w maszynę :-(
Próby przelewowe na maszynie dla wszystkich są ok. więc to nie to.
> Bo chyba rzadko DPF się zakitowuje tak sam z siebie, raczej coś mu musi
> pomóc. I jeśli turbo daje ciśnienie, no to kolejne podejrzane są wtryski.
Hmmm... jak czytam w sieci, żywotność współczesnych DPFów jest żadna.
Konieczność wymiany DPF po 50.000km to nic niezwykłego a 120.000 to
rzadko który dożywa. U siebie mam w zasadzie wieczny DPF o ile nie
doprowadzę do jego zatkania (35% to już zatkanie).
Szczerze mówiąc, patrząc po moich znajomych z dieslami, to chyba wszyscy
mieli problem z DPF i to nawet w stosunkowo młodych rocznikach.
--
Pozdrawiam,
Marek
Następne wpisy z tego wątku
- 15.04.18 22:33 Marek S
- 16.04.18 07:01 abn140
- 16.04.18 07:39 p...@g...com
- 16.04.18 07:44 p...@g...com
- 16.04.18 08:54 Myjk
- 16.04.18 08:57 Myjk
- 16.04.18 10:49 Kamil 'Model
- 16.04.18 13:16 Marek S
- 16.04.18 13:31 s...@g...com
- 16.04.18 15:05 Marek S
- 16.04.18 15:10 Marek S
- 16.04.18 15:26 Marek S
- 16.04.18 15:38 sirapacz
- 16.04.18 16:26 Myjk
- 16.04.18 16:29 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
- Silnik Stirlinga - energia mechaniczna wytwarzana z ciepła bez dostarczania paliwa!
- Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- Elektryk przytarł podłogę
Najnowsze wątki
- 2024-05-12 app do udostepniania ekranu tel (obraz + audio) na ekran tv
- 2024-05-12 Smukły, długi ściągacz izolacji do kynaru
- 2024-05-12 Afera II LO w Nowym Sączu wypracowanie
- 2024-05-12 rezystor 3 omy 400W
- 2024-05-12 Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- 2024-05-12 Co oznacza Wi-Fi? - po prostu nic!
- 2024-05-11 Chess
- 2024-05-11 Chess
- 2024-05-11 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-11 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-11 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-05-11 Poznań => Business Development Manager - obszar bezpieczeństwa IT <=
- 2024-05-11 Vitruvian Man - parts 1-6
- 2024-05-11 Vitruvian Man - parts 1-6
- 2024-05-11 Wrocław => Lider Serwisu/Programista PLC z językiem niemieckim <=