    From: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja,pl.misc.elektronika
    Subject: Re: DVB S w telewizorze
    Date: Mon, 9 Jan 2023 21:45:18 +0100

    W dniu 09.01.2023 o 20:26, JDX pisze:

    > [...]
    > W moim Sharpie jest tak samo. Osobna lista dla DVB-T, osobna dla DVB-S.
    > Z tego co widzę po tym wątku, to telewizory chyba są tak jakoś
    > popieprzone w tym temacie. Nie wiedzieć czemu. :-/

    Wiedzieć. Oni dobrze wiedzą, czego brakuje w NAJWIĘKSZYM displayu w domu
    :)...które to elementy mogą wprowadzać w następnych latach z następną
    nową ceną :]

    Można to obejść i kupić gadgety traktujące TV jako zwykły display i to
    polecam bo zawiera znacznie więcej udogodnień niż najwyższego lotu TV.

    Od 20 lat brakuje w defaulcie portu klawiatury/myszy, możliwości zapisu,
    czy prostych aplikacji (bez aktualizacji) do odbioru poczty, www
    itd...generalnie prostego kompa nawet na linuchu, możliwości dołożenia
    RAM czy wymiany "HDD" co mają wszelakie TVBOXY. Sam taki mam już 6 lat i
    załatwia mi cały obecny "smart", będąc zarazem serwerem
    www/ftp/torrent/muza/filmy/cokolwiek.

    TV to głównie marketingowa ściema nastawiona na półgłówków :)...ale 80%
    społeczeństwa taka właśnie jest i ona jest targetem :]
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>