  • 31. Data: 2013-03-02 16:05:42
    Temat: Re: Deaktywacja serwera news.home.net.pl
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-03-01 10:57, DooMiniK pisze:
> [...]
    werow

    > Grzecznie odpisałem na maila wyrażając swoje niezadowolenie, brak
    > odpowiedzi.

    I pewnie się nie doczekasz. Zapłaciłeś z góry? No to twoja strata...

    K.

    PS: Jak w TV kablowych usuwają jakiś kanał z oferty to można (było)
    zrezygnować. Tu też tak powinno być.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 32. Data: 2013-03-02 18:01:12
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Krystek <s...@k...art.pl> wrote:

    > PS: Jak w TV kablowych usuwają jakiś kanał z oferty to można (było)
    > zrezygnować. Tu też tak powinno być.

    Oczywiście, że możesz zregygnować. BTW: to dokładnie ten sam przepis o
    zmianie zakresu oferty.
    Problem tylko w tym, że z reguły w kablówkach płacisz abonament
    miesięcznie. Tu najczęściej rocznie.
    Aczkolwiek sprawny prawnik mam szansę ;-)

  • 33. Data: 2013-03-02 20:01:31
    Od: ".:Artur:." <a...@n...spamuj.pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <bachus@bachus> napisał w wiadomości

    > Tam "nie chce". Na samym początku istnienia usługi (FB) założyłem tam
    > konto. Kilka miesięcy temu zalogowałem się drugi raz i wystraszyłem,
    > nie umiałem się tym posługiwać.

    Mnie ostanio zaszczyt ten dopadl i mam konto na Fb ale nei wie mczym sie tam
    ludziska podniecaja....
    newsy zawsze wydawaly mi sie lepszym rozwizaniem. Ilu znajomy na Fb bedzie
    sie znalo na routingu/IPv6/BGP czy innych zabawkach.
    Ale czasu sie zmieniaja.....
    podrowienia dla czytajacych i piszacych...newsy ;)
    --
    .:Artur:.

  • 34. Data: 2013-03-04 07:33:43
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    DooMiniK napisa?(a):

    > Na samym początku istnienia usługi płaciło chyba się za 5lat z góry
    > i była dożywotnia usługa - przegabiłem ten moment ;-)

    Tak samo i ja :)

    > No a home.pl tak głupim krokiem strzela sobie znowu w kolano. Uważam,
    > że dla 'hostera' utrzymanie serwera usenet nie jest dużym problemem.

    Dokładnie tak. Szczególnie, że serwera news zwykle korzystają Ci
    użytkownicy, którzy de facto naganiają im klientów na inne rzeczy, konta
    www, wirtualne serwery etc. Moim zdaniem tej grupy nie warto irytować.

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 35. Data: 2013-03-04 13:56:58
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    DooMiniK <b...@p...pl> wrote:

    > Dokładnie. W tym problem, że czasem jak ktoś widzi mi przez ramię
    > sesję irca (irssi) jest mocno zaskoczony tym "dziwnym czatem".

    Jak ja wrzuciłem gdzieś jakiś cytat z Usenetu w formie screena z tina,
    to zaraz pojawiły się komentarze "ooo, irc, pamiętam te czasy"...

    --
    "Project Manager to człowiek, który myśli, że jak weźmie
    dziewięć kobiet, to urodzą dziecko w miesiąc."

  • 36. Data: 2013-03-04 13:58:19
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    .:Artur:. <a...@n...spamuj.pl> wrote:

    > newsy zawsze wydawaly mi sie lepszym rozwizaniem. Ilu znajomy na Fb bedzie
    > sie znalo na routingu/IPv6/BGP czy innych zabawkach.

    Nie samym routingiem/ipv6/bgp człowiek żyje...

  • 37. Data: 2013-03-04 15:16:59
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    W dniu 2013-03-02 16:05, Krystek pisze:

    > Potwierdzam, ale czasami zdarza się, że nie widać postów z innych serwerów.

    Przestawiłem się z atmana na news.wit.edu.pl i chyba jest podobny problem.

    --
    Zasady bolszewizmu zagrażają bezpieczeństwu życia i mienia, i prowadzą
    do popełniania zbrodni. http://dorzeczy.pl/ http://wiadomosci.wp.pl/

  • 38. Data: 2013-03-04 15:40:42
    Od: Krzysztof Staniorowski <h...@k...net>

    true, jest jeszcze GNU/Linux czy tam *BSD ;-)

    Krzysztof Staniorowski
    WWW: ksx4system.net
    GSM: +48 785 793 053

  • 39. Data: 2013-03-04 20:04:01
    Od: Lukasz Trabinski <l...@n...trabinski.net>

    Slawek Kotynski <s...@a...com.pl> wrote:

    > Przestawiłem się z atmana na news.wit.edu.pl i chyba jest podobny problem.

    Przenumeruj sobie posty. Każdy serwer ma swoją numerację artykułów.
    news.wit.edu.pl jest na bieżąco karmiony 6 krajowymi feedami i nie ma
    z tym obecnie problemów. Drzewiej feedów było trochę więcej.

  • 40. Data: 2013-03-05 08:42:00
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Krzysztof Staniorowski <h...@k...net> wrote:

    > true, jest jeszcze GNU/Linux czy tam *BSD ;-)

    Miałem na myśli bardziej życiowe rzeczy ;)