  • Date: Mon, 12 Apr 2010 21:21:21 +0200
    From: pawell32 <p...@n...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Dekodery UPC/Multimedia i NTSC

    W dniu 12.04.2010 17:48, Łukasz Ledóchowski pisze:

    > To jeszcze jedno pytanie. W instrukcji mojego telewizora jest napisane,
    > że przyjmuje obraz 1080 przy odświeżaniu 60Hz. Czy z dekodera nie
    > wychodzi obraz o częstotliwości 50Hz? Czy to nie będzie problemem?
    > Telewizory sprzedawane w Polsce mają w instrukcji 50/60Hz.

    nie wiem ile masz czasu, ale za pomocą kogoś bliskiego można kupić
    np. fergusona arive 100, który ma wy hdmi i przesłać za ocean.
    podłączasz taki dekoder pod tv i sprawdzasz na miejscu czy targać to czy
    nie.

    moim zdaniem, a też mam tam rodzine - nie opłaca się targać urządzeń
    wyprodukowanych typowo na ich rynek.
    pomyśl, tv w Polsce już nie są jakoś drastycznie drogie (pewnie i tak
    odbiegamy od innych państw), musisz dokupić dobre trafo, które zajmie
    troche miejsca i pochłonie nieco strat; nie odbierzesz nic poza
    odbiornikiem na hdmi (o ile tak faktycznie będzie).
    zastanów się czy nie lepiej sprzedać za kilka bagsów i kupić tu lepszy
    przystosowany na nasze warunki.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux