  • Data: 2023-01-12 17:56:44
    Temat: Re: Dell Studio 1555 nie widzi SSD Patriot P210
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Odkopuję temat NIESTETY

    KIOXIA SSD 500G też już nie jest widoczny w biosie laptopa Studio 1555.

    Od tamtego czasu testowałem sobie na tym laptopie różne systemy od
    linuxa po w11 (o dziwo dało się zainstalować)

    Dziś postanowiłem skończyć testy i przenieść przez klonowanie (wiele
    razy tak robiłem) system w10 z Adata na większy Kioxia.

    Ale znowu użyłem stacji dokującej RaBel USB30. Operacja się powiodła ale
    po restarcie Bios już nei widzi nowego SSD

    Stacja sprawna w normalnym użytkowaniu wszystko działa. Zauważyłem
    jednak że przy grzebaniu w partycjach czasem coś się zacina, zawiesza

    Czy to możliwe że ta stacja "psuje" SSD?

    Kolejny dysk SSD który na innych kompach jest SPRAWNY a w tym laptopie
    Bios już go nie widzi.

    ki czort?