eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDieselgate czyli ciemna strona niemieckiej motoryzacji › Re: Dieselgate czyli ciemna strona niemieckiej motoryzacji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!news.mixmin.net!aioe.org!peer03.ams4!p
    eer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-
    exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTE
    D!not-for-mail
    Subject: Re: Dieselgate czyli ciemna strona niemieckiej motoryzacji
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <e...@g...com>
    <rjck84$1e61$1@gioia.aioe.org> <rjcofp$log$2$horizn@news.chmurka.net>
    <rjg6pr$90f$1@gioia.aioe.org> <rjg8dh$nnh$1$horizn@news.chmurka.net>
    <rjg93r$1c90$1@gioia.aioe.org> <rjn8u2$f0a$1$horizn@news.chmurka.net>
    <5f5f79ef$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>
    <rjnu61$th7$1$horizn@news.chmurka.net>
    <5f5faba4$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
    <rjptgo$8k3$1$horizn@news.chmurka.net>
    <rjptvq$8tu$1$horizn@news.chmurka.net>
    From: JDX <j...@o...pl>
    Organization: N/A
    Date: Tue, 15 Sep 2020 17:22:44 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:52.0) Gecko/20100101 Thunderbird/52.9.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <rjptvq$8tu$1$horizn@news.chmurka.net>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 17
    Message-ID: <5f60dc4a$0$17358$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 94.42.41.189
    X-Trace: 1600183370 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17358 94.42.41.189:50694
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2347
    X-Received-Body-CRC: 2435927398
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2684764
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2020-09-15 10:28, K wrote:
    [...]
    > Poza tym, np w UK podatek drogowy uzalezniony od emisji spalin jest
    > wyzszy na benzyniaki niz na diesle. Co bys wybral, turbo benzyne z
    > podatkiem ?200 rocznie czy blue eco green super turbo efficient diesla z
    > podatkiem ?30 za rok? (kolezanka ma takiego hyundaia i30 1.8d z 2013)
    Turbo diesel czy turbo benzyna? Wybór jest chyba oczywisty. :-D A tak
    poważniej to o ile ten dizel jest droższy w zakupie od porównywalnej
    benzyny i po ilu latach niższy o 170 GBP podatek to zamortyzuje? 15? 20?
    :-D A eksploatacja (DPF-y, koła dwumasowe czy inne dizlowskie pierdoły)
    o ile droższa? A na dodatek jeśli taki dizel będzie ujeżdzany na
    krótkich dystansach (kilka km z rana i po połudnu do/z roboty) to
    ,,legendarne" niższe spalanie dizla można między legendy włożyć bo wielce
    prawdopodobne, że będzie palił więcej niż porównywalna benzyna.


    > Nie wiem jak w USA, moze tam tez sa tego typu rozwiazania.Tam osobówkami w dizlu to
    chyba tylko jakieś lamusy jeżdżą. :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: