  • 21. Data: 2024-05-02 20:35:50
    Temat: Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 02.05.2024 o 16:10, Shrek pisze:

    > Aha. To dlaczego ludzie kupują droższe i gorsze spalinki?

    Kto kupuje ten kupuje.

  • 22. Data: 2024-05-02 20:38:16
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 02.05.2024 o 15:32, Shrek pisze:

    > Miały być tańsze w zakupie i ekpolatacji czy nie?

    Nie wiem czy miały, ale są. Ciągle prąd mi wychodzi 1/10 paliwa do
    spalinówki.

    Miały nie emitować NOX i nie emitują.

  • 23. Data: 2024-05-02 20:41:54
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 02.05.2024 o 19:39, Shrek pisze:

    > Skoro prąd jest tańszy to czemu jest droższy?

    Ale do elektryków czy w ogóle?

  • 24. Data: 2024-05-02 20:42:54
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 02.05.2024 o 20:01, Shrek pisze:

    > Dekadę temu jak fanboje elektyków pisali że są prostsze to będą tańsze a
    > prąd będzie dotowany przez państwo bo jest eko.

    Podaj artykuły. Te swoje i te ich. Sprawdzimy co Ty pisałeś i co oni pisali.

  • 25. Data: 2024-05-02 20:44:32
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 02.05.2024 o 15:43, _Master_ pisze:

    > Mogę potwierdzić. Tak pisał a dziś znowu ma rację.

    Nie kojarzę, tak pisał jak już były dopłaty i jak prąd zdrożał.

  • 26. Data: 2024-05-02 20:47:56
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 02.05.2024 o 10:23, Janusz pisze:
    > Co prawda ...

    Crosspost na budowanie i elektronikę jest po to by?

  • 27. Data: 2024-05-02 21:46:46
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2.05.2024 o 20:47, io pisze:

    > Crosspost na budowanie i elektronikę jest po to by?
    Byś się mógł głupio zapytać :)

    --
    Janusz

  • 28. Data: 2024-05-02 21:50:37
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 02.05.2024 o 20:35, io pisze:

    > Kto kupuje ten kupuje.

    Przecież sprzedaż elektryków spada w bogatszych krajach od Polski

    Kto kupuje?

  • 29. Data: 2024-05-02 21:51:26
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 02.05.2024 o 20:35, io pisze:

    > Kto kupuje ten kupuje.

    Większość posiadaczy elektryków w USA twierdzi że ich następne auto
    będzie spalinowe

  • 30. Data: 2024-05-02 21:53:16
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 02.05.2024 o 20:38, io pisze:
    > Nie wiem czy miały, ale są. Ciągle prąd mi wychodzi 1/10 paliwa do
    > spalinówki.

    Napisz o jakie auta chodzi?

    O najtańsze kompakty które chciałby kupować Kowalski

    Czy 2 tonowe SUVy?