  • 1. Data: 2010-04-01 10:24:01
    Temat: Re: Dlaczego nie ML ? A moze VW Touareg ???
    Od: "RoB" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Maciej Browarczyk" <m...@N...org> napisał w
    wiadomości news:hgu507$5p4$1@achot.icm.edu.pl...

> [...]
    > 3. Optimum pod wzgledem spalania/dynamiki/dzwieku to 3.0TDI (w miescie
    > srednio 12-14 bez oszczedzania).
    > 4. Jezdziles kiedys tym w "gorszym" terenie? Mam na mysli wzniesienia o
    > sporym kacie + glebokie bloto? Z postu wnioskuje, ze nie skoro nie
    > uzywales reduktora/blokady. A musze Cie zdziwic, bo T duzo bardziej sie
    > nadaje w teren (aczkolwiek nikt nie twierdzi, ze bedzie tak samo dobry jak
    > typowa niekomfortowa terenowka na odpowiednik ogumieniu) niz Cayenne/Q7,
    > bo ma blokade/reduktor i (co nie jest bez znaczenia) jest duzo krotsze od

    A ktora lepsza wersja Touarega: zawieszenie z pneumatyka czy bez ???

    RoB

  • 2. Data: 2010-04-04 00:46:02
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "RoB" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A ktora lepsza wersja Touarega: zawieszenie z pneumatyka czy bez ???

    Oczywiscie z pneumatyka...
    Wez jednak pod uwage, ze komplet nowych amorow kosztuje circa 10 tys zl.

    --
    Picasso

  • 3. Data: 2010-04-06 00:59:39
    Od: "RoB" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "RoB" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiscie z pneumatyka...
    > Wez jednak pod uwage, ze komplet nowych amorow kosztuje circa 10 tys zl.

    I to wlasnie mnie przeraza... :(
    Jaka jest ich zywotnosc ? Regeneruje sie je, czy wymiana tylko w serwisie
    ???

    RoB

  • 4. Data: 2010-04-12 00:22:08
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "RoB" <R...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > I to wlasnie mnie przeraza... :(
    > Jaka jest ich zywotnosc ? Regeneruje sie je, czy wymiana tylko w serwisie
    > ???

    Niestety nie przerabialem tematu i nie wiem co sie w srodku zuzywa. Kilka
    lat temu mialem poprzednia generacje S klasy z przebiegiem 180 tys i aktywne
    zawieszenie zaczelo siadac. Skonczylo sie na zakupie 2 amorow w ASO, o
    regeneracji i zamienniku nie bylo mowy. ASO zaleca wymiane wszystkich 4...

    Znajomego Cayenne (zawieszenie identyczne jak w Touaregu) ma prawie 200 tys
    i fabryczne zawieszenie pracuje idealnie. Nie zawsze padaja amory, czasami
    bywaja problemy z pompami.

    --
    Picasso