  • 1. Data: 2012-11-29 20:53:56
    Temat: Re: Długo oczekiwany fotoradar
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2012-11-29 14:57, (Tom N) wrote:

    > Ktoś Cię strasznie oszukał:
    > <http://www.krbrd.gov.pl/prawo/prawo_krajowe_r_znaki
    _i_sygn.htm>
    > "§ 34. Przepis § 14 stosuje się odpowiednio do znaków zakazu."

    Ten radar stoi między świetlnym a hardwarowym, czy za blaszakiem?

    Shrek.

  • 2. Data: 2012-11-29 21:35:52
    Od: <7...@6...213552.invalid> (Tom N)

    Shrek w

    _i_sygn.htm>

    > Ten radar stoi między świetlnym a hardwarowym, czy za blaszakiem?

    Umiejscowienie radaru jest bez znaczenia w podjętej poniżej kwestii:
    "Najciekawsze jest to, że w PoRD jest ściśle określony wygląd znaku B-33.
    Czerwona obwódka, białe tło i czarne cyfry określające prędkość. Znaki
    na wyświetlaczach nie są znakami drogowymi spełniającymi te kryteria "

    Omawiane znaki na wyświetlaczach są znakami drogowymi spełniającymi kryteria
    odpowiedniego rozporządzenia.

    Ale jeśli już pytasz o ten fotoradar to IMHO nie spełnia warunków innego
    rozporządzenia, czyli nie jest umieszczony minimum 1 metr od krawędzi
    jezdni.

    CROSS: pl.misc.samochody,pl.pregierz
    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2012-11-30 08:08:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 29 Nov 2012 21:35:52 +0100, Tom N napisał(a):
    > Ale jeśli już pytasz o ten fotoradar to IMHO nie spełnia warunków innego
    > rozporządzenia, czyli nie jest umieszczony minimum 1 metr od krawędzi
    > jezdni.

    domaluja jedna linie, zweza pas, ale bedzie stal 1m od drogi.

    A ze zwezony pas to miejsce niebezpieczne - postawia ograniczenie do 20 :-)

    J.

  • 4. Data: 2012-12-01 09:14:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2012-11-29 21:35, (Tom N) wrote:
> [...]
    > Czerwona obwódka, białe tło i czarne cyfry określające prędkość. Znaki
    > na wyświetlaczach nie są znakami drogowymi spełniającymi te kryteria "

    Ma znaczenie bo blaszaki odwołują/zmieniają ograniczenia ze świetlnych.

    Shrek

  • 5. Data: 2012-12-01 11:13:44
    Od: <3...@1...111344.invalid> (Tom N)

    Shrek w

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Ma znaczenie bo blaszaki odwołują/zmieniają ograniczenia ze świetlnych.

    Czego nie zrozumiałeś w podkreślonym?

  • 6. Data: 2012-12-01 12:02:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2012-12-01 11:13, (Tom N) wrote:
    > Shrek w

    > Czego nie zrozumiałeś w podkreślonym?

    Ok, po prostu założyłem, ze odpowiedziałeś na moje pytanie. Nie
    zauważyłem, ze zmieniłeś temat.

    Shrek.