  • Data: 2021-06-07 18:46:05
    Temat: Re: Do czego to może służyć?
    Od: K <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 07/06/2021 16:43, _Master_ wrote:

    > Może bardziej spasowanie/sztywność mechanizmu czy w tasie czy na
    > postoju. Powietrze też może inaczej się układać bo przód musi być
    > "przyjazny" dla pieszych...
    >
    > Być może nowsze mają sztywnieją ramkę, lepsze materiały inaczej
    > skonstruowane wzmocnienia drzwi...

    Nie wiem, dalej tego tlumaczenia nie kupuje. Mialem Vectre B z 1998
    (model produkowany od 1996) roku i tez tego nie mialo. Poza w tym
    miejscu to juz w ostatniej fazie domykania szyby, a obstawiam, ze
    pomiedzy szyba a tym elementem jest z pol cm przerwy. Szyba w zadnym
    aucie nie pracuje na boki w takim zakresie.