    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Doblo - rozmiar opon
    Date: Wed, 17 May 2017 18:00:45 +0000 (UTC)

    Użytkownik sirapacz n...@s...pl ...

    > ja mam u siebie zamontowane 185/65/15 - który rocznik masz doblo?
    > myślałem, że wszystkie wychodziły na 15tkach?
    > Mój jest 2007.

    2008 i mam 2 zestawy 14 calowych felg.
    Z tym ze moje to doblo cargo.

    Ale nie mam od nowości, wiec ki czort wie jak wychodziły oryginalnie ale
    google widzi dla niego równiez rozmiat 175 70 14 wiec musiało być i tak i
    tak.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy