  • 1. Data: 2002-10-20 02:54:55
    Temat: Dookoła telepsy
    Od: Robert Święcki <j...@k...net.pl>

    Mam małą propozycje, chciałbym prosić, aby użytkownicy tepsianych
    usług (głównie chodzi mi o sdi i neo) zmniejszyli trochę ilość postów
    na te tematy. Wszyscy wiemy (czy chcemy, czy nie chcemy) jak wyglada sytu
    acja z tymi usługami. 10 postów dziennie o tym samym (zazwyczaj, by się wy
    żalić) zamienia grupę z forum dyskusji nad polskim internetem (vide te
    matyka grupy) na jakiś koszmarny śmietnik opisujący, a to problemy z przejś
    ciem z sdi na neo, a to złą jakośc tych usług, a to czsami wazelinę dla n
    aszego narodnego teleoperatora... Chciałbym prosic także moderat
    orów o nieprzepuszczanie większości tych postów. Można w sumie ustawic sobie
    filtr na słowo neo|sdi w temacie, ale nie rozwiązuje to problemu. Wydaje m
    i się, że właśnie w zwiazku z takim natłokiem mało wnoszących postów z
    grupy 'wynieśli' się ludzie mający rzeczywiście "coś" powiedzenia o
    stanie polskiego i-netu.

    --
    Pozdrowienia, Robert!

    You're children of the damned/Your back's against the wall
    You turn into the light/You're children of the damned

  • 2. Data: 2002-10-21 08:04:00
    Temat: Re: Dookoła telepsy
    Od: BardocK <s...@w...plnospam>

    Użytkownik Robert Święcki napisał:
> [...]
    > i się, że właśnie w zwiazku z takim natłokiem mało wnoszących postów z
    > grupy 'wynieśli' się ludzie mający rzeczywiście "coś" powiedzenia o

    tia, ciekawe, tylko twoje problemy sa wazne, jeszcze moze dozuc zakaz
    postow o polpaku, bo tez ich pelno, wtedy o czym bedzie ta grupa, o
    dupie maryni?

    --
    ..:::]BardocK[:::.. \|/
    Free speech for the dump --0-- spox'n'git

  • 3. Data: 2002-10-21 08:04:11
    Od: "Hazan" <n...@a...pl>

    A co ci to przeszkadza - ta grupa i tak umiera -nikt tu nie pisze bo sie
    boi
    ze post nie dojdzie.
    Nie sadze rowniez zeby posty o TPSA nie byly zgonde z tym po co ta grupa
    zostala zalozona.

    Jak ci przeszkadzaja mozesz przeciez ich nie czytac !!
    hazan

  • 4. Data: 2002-10-21 08:06:02
    Od: "Marcin Kapski" <b...@b...pl>

    > Wydaje mi się, że właśnie w zwiazku z takim natłokiem mało wnoszących
    postów z
    > grupy 'wynieśli' się ludzie mający rzeczywiście "coś" powiedzenia o
    > stanie polskiego i-netu.

    A co jest według Ciebie "czymś wnoszącym" ?
    Bo Ja się ciesze ze nikt tych postów nie wycina tylko jest ich tyle ile jest
    (uważam ze powinno być więcej) - bo może ma pan inne zdanie i inne opinie
    ale 90% internautów w tym kraju to uzytkownicy TPSA - więc skoro o
    internecie w Polsce to głównie o tym

  • 5. Data: 2002-10-21 15:22:44
    Od: Robert Święcki <j...@k...net.pl>

    BardocK wrote:

    > tia, ciekawe, tylko twoje problemy sa wazne, jeszcze moze dozuc zakaz
    > postow o polpaku, bo tez ich pelno, wtedy o czym bedzie ta grupa, o
    > dupie maryni?

    dzizzz. .wiedziałem, że zostamę źle zrozumiany, ja tylko proszę o
    ograniczenie liczby postów nt "Boże, dlaczego ta neostrada tak
    źle/wolno/dobrze działa" oraz "Czy wiecie, że tepsa nie może u mnie
    zinstalować neo"... a.. poza tym, kto powiedział, że ja mam problemy? ;)

  • 6. Data: 2002-10-22 06:50:33
    Od: "tm" <t...@p...fm>

    "Hazan" <n...@a...pl> wrote in message
    > A co ci to przeszkadza - ta grupa i tak umiera -nikt tu nie pisze bo sie
    > boi
    > ze post nie dojdzie.

    Dokladnie :). Ale mam nadzieje, ze ci "spece", ktorzy moderacje ustanowili
    sa zadowoleni bo przyczynili sie do odciazenia laczy internetowych ;). Nie
    dziwie sie, ze wiele osob nie pisze tu sadzac (slusznie), ze post ukaze sie
    nie wiadomo kiedy i wtedy moze juz byc nieaktualny. Kiedys mozna bylo tu cos
    ciekawego poczytac, teraz grupa jest prawie 'dead' - wystarczy spojrzec na
    ilosc nowych postow dziennie (przy czym nie twierdze, ze ich ilosc jest
    wyznacznikiem jakosci).

    tom

  • 7. Data: 2002-10-22 06:50:40
    Od: BardocK <s...@w...plnospam>

> [...]

    > źle/wolno/dobrze działa" oraz "Czy wiecie, że tepsa nie może u mnie
    > zinstalować neo"... a.. poza tym, kto powiedział, że ja mam problemy? ;)

    niestety musisz sie pogodzic z tym ze wiekszosc ludzi korzysta z tych
    uslug i dopoki tepsa bedzie takiej kiepskiej jakosc uslugi oferowac to
    beda sie tutaj pojawiac posty o tej tematyce, ma to o tyle dobry skutek
    ze ludzie sie w te watpliwej jakosc dobrodziejstwa tepsy nie wpakuja

  • 8. Data: 2002-10-22 06:50:53
    Od: konrador <n...@s...plz>

    On 20 paŸ 2002 Robert Święcki <j...@k...net.pl> wrote:

    [...]

    rofl :) naprawde dobre. o czym wedlug ciebie jest ta grupa jak nie o
    tepsianych uslugach? moze chciales tego posta wyslac na
    pl.internet.polip?... ja mam dla ciebie ciekawa propozycje - nie czytaj
    postow, ktore ci nie odpowiadaja. problem z glowy.

    --
    konrador (at)hot.pl uin.8899390 http://con.owns.it/
    things i've learned about war from videogames:

  • 9. Data: 2002-10-22 06:50:59
    Od: krzyss <k...@k...com>

    Dnia 2002-10-20 04:54, Użytkownik Robert Święcki napisał:
> [...]
    > i się, że właśnie w zwiazku z takim natłokiem mało wnoszących postów z
    > grupy 'wynieśli' się ludzie mający rzeczywiście "coś" powiedzenia o

    BARDZO ZLE sie dzieje z ta usluga to i ilosc postow jest duza...

    --
    ===---=== krzyss vel Qkill ===---===
    ---===--- www.krzyss.com ---===---

  • 10. Data: 2002-10-22 07:05:44
    Temat: Re: Dooko?a telepsy
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    tm <t...@p...fm> wrote:

    > nie wiadomo kiedy i wtedy moze juz byc nieaktualny. Kiedys mozna bylo tu cos
    > ciekawego poczytac, teraz grupa jest prawie 'dead' - wystarczy spojrzec na

    Ciekawie definiujesz martwą grupę.

    > ilosc nowych postow dziennie (przy czym nie twierdze, ze ich ilosc jest
    > wyznacznikiem jakosci).

    Rozumiem, że kilka(naście/dziesiąt) artykułów dziennie, to dużo za mało?

    --
    Przemysław Maciuszko