  • 11. Data: 2020-05-09 22:08:23
    Temat: Re: Dostawczak
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 8.05.2020 o 13:49, Queequeg pisze:

    > Szukam dostawczaka, którego będę używał w roli prowizorycznego kampera,
    > ale jest również spora szansa, że pozbędę się osobówki i będę używał
    > wspomnianego także do jazdy po zatłoczonym mieście w roli osobówki --
    > czyli musi być możliwie krótki, ale pakę mieć przynajmniej te 2m po
    > długości, co by wszedł materac...

    Dobre, bo polskie:
    https://zapodaj.net/219c56f6504fc.jpg.html
    Jeno z materacem może być problem, bo paka ma 160 cm.
    No i nówki sztuki funkiel nie śmiganej brak od jakiegoś
    czasu.

  • 12. Data: 2020-05-10 12:47:36
    Od: wowa <w...@g...pl>

> [...]
    > Jeno z materacem może być problem, bo paka ma 160 cm.
    > No i nówki sztuki funkiel nie śmiganej brak od jakiegoś

    Ha :) Jeździłem taką. Żółta była.
    Wojtek

  • 13. Data: 2020-05-10 13:50:07
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-05-09 o 22:08, collie pisze:

> [...]
    > Jeno z materacem może być problem, bo paka ma 160 cm.
    > No i nówki sztuki funkiel nie śmiganej brak od jakiegoś

    BOSTO!
    Ten dizajn w dzisiejszych czasach robi świetne wrażenie :-)
    Kurczę, dawno nie widziałem takiej na drodze.

  • 14. Data: 2020-05-10 16:39:52
    Od: adam <a...@a...pl>

    VW transporter, mały i zgrabny, sa w wersji caravelle.
    Każdy większy kombiak, ale jeśli to ma być na dłuższe wyjazdy to
    wszystko musi być powyżej 5 m długie, żeby była choć odrobina komfortu.
    Poszukaj sobie też o samochodach wyprawowych i zabudowach do nich.
    Nadają się długie defendery, patrole, land cruisery itp

  • 15. Data: 2020-05-10 17:59:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik adam a...@a...pl ...

> [...]
    > Poszukaj sobie też o samochodach wyprawowych i zabudowach do nich.
    > Nadają się długie defendery, patrole, land cruisery itp

    Czyli proponujesz jednego z najdrozszych w zestawie?
    W czym VW bedzie lepszy np. od traffika?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby

  • 16. Data: 2020-05-10 18:35:08
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 9.05.2020 o 22:08, collie pisze:

    > Dobre, bo polskie:
    > https://zapodaj.net/219c56f6504fc.jpg.html

    Albo polsko-niemiecka hybryda, czyli VW T4
    z przyczepką Niewiadów N126 na pace:
    https://zapodaj.net/48a69dbf9e7cd.jpg.html

    Przez większą połowę roku można ze skrzynią ładunkową
    wozić węgiel, albo ziemniaki, a w pozostałej mniejszej
    połowie rozbijać się kamperem jak panisko, gumofilce
    zostawiwszy w domu.

  • 17. Data: 2020-05-10 20:23:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik collie c...@v...pl ...

> [...]
    > wozić węgiel, albo ziemniaki, a w pozostałej mniejszej
    > połowie rozbijać się kamperem jak panisko, gumofilce

    O kurde, nie wiedziałem ze t4 to jest auto na ramie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

  • 18. Data: 2020-05-10 22:34:20
    Od: adam <a...@a...pl>

    Zaproponowałem jako jedną z wielu możliwości. Zaproponowałem również
    dowolnego dużego kombiaka. Nie miałem zamiaru bić się na punkty.

  • 19. Data: 2020-05-10 23:24:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tak samo jak nie można smartem kratka przerobionym na ciężarowy.

  • 20. Data: 2020-05-11 06:58:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik adam a...@a...pl ...

    > Zaproponowałem jako jedną z wielu możliwości. Zaproponowałem również
    > dowolnego dużego kombiaka. Nie miałem zamiaru bić się na punkty.

    Pytałem z ciekawości, bo VW w tej cenie to moga być zajechane
    egzemplarze.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stanęliśmy na skraju przepaści,