    From: trybun <M...@j...cb>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Drganie liter na ekranie
    Date: Sun, 8 Nov 2020 12:50:26 +0100
    <5f902e03$0$526$65785112@news.neostrada.pl> <rmpbr7$qhc$2@gioia.aioe.org>
    <5f9060c9$0$523$65785112@news.neostrada.pl> <rmuds3$due$1@gioia.aioe.org>
    <5f92bff7$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
    <rn18jr$1n0c$1@gioia.aioe.org>
    <5f942e7f$0$11927$65785112@news.neostrada.pl>
    <rn49tv$1sa8$1@gioia.aioe.org>
    <5f9694b5$0$11915$65785112@news.neostrada.pl>
    <rnbgc5$18o$1@gioia.aioe.org>
    <5f994b0f$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    <rnjkmt$e2q$8@gioia.aioe.org> <5f9d7cb7$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <rnm28f$r81$1@gioia.aioe.org> <5f9e9db0$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <rnrdid$p5q$1@gioia.aioe.org> <5fa18407$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <rnu1b2$sbh$1@gioia.aioe.org> <5fa327ba$0$537$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 04.11.2020 o 23:06, RadoslawF pisze:

    > Ja nie muszę ich wiedzieć bo wiem że są.
    > Ty tego nie wiesz wiec piszesz o tych których widzisz.
    > Pytanie co ty chcesz lansować, w temacie kierowników z klucza
    > partyjnego też?
    >

    > Pozdrawiam

    Ja piszę o tym co widzę. Nic nie lansuje, to tylko delikatne oponowanie
    w zaklinaniu faktów. Naprawdę ta pseudokomuna która panowała w Polsce to
    ogólnie rzecz ujmując nic dobrego, ale po co jej przyprawiać fałszywe
    rogi? Jeden pieprzy od rzeczy o zaciąganiu siłą do partii, drugi o
    kadrze kierowniczej powoływanej  obowiązkowo z partyjnego klucza, trzeci
    kiedyś coś bełkotał o wykolejaniu pociągów przez komuchów w powojennej
    Francji. Skąd to lubowanie się w kłamstwach i zaklinaniu rzeczywistości?