    Subject: Re: Drganie liter na ekranie
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    <5f902e03$0$526$65785112@news.neostrada.pl> <rmpbr7$qhc$2@gioia.aioe.org>
    <5f9060c9$0$523$65785112@news.neostrada.pl> <rmuds3$due$1@gioia.aioe.org>
    <5f92bff7$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
    <rn18jr$1n0c$1@gioia.aioe.org>
    <5f942e7f$0$11927$65785112@news.neostrada.pl>
    <rn49tv$1sa8$1@gioia.aioe.org>
    <5f9694b5$0$11915$65785112@news.neostrada.pl>
    <rnbgc5$18o$1@gioia.aioe.org>
    <5f994b0f$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    <rnjkmt$e2q$8@gioia.aioe.org> <5f9d7cb7$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <rnm28f$r81$1@gioia.aioe.org> <5f9e9db0$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <rnrdid$p5q$1@gioia.aioe.org> <5fa18407$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <rnu1b2$sbh$1@gioia.aioe.org> <5fa327ba$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <ro8m22$r3i$1@gioia.aioe.org>
    From: RadoslawF <r...@g...com>
    Date: Sun, 8 Nov 2020 22:09:12 +0100

    W dniu 2020-11-08 o 12:50, trybun pisze:

    > Ja piszę o tym co widzę. Nic nie lansuje, to tylko delikatne oponowanie
    > w zaklinaniu faktów. Naprawdę ta pseudokomuna która panowała w Polsce to
    > ogólnie rzecz ujmując nic dobrego, ale po co jej przyprawiać fałszywe
    > rogi? Jeden pieprzy od rzeczy o zaciąganiu siłą do partii, drugi o
    > kadrze kierowniczej powoływanej  obowiązkowo z partyjnego klucza, trzeci
    > kiedyś coś bełkotał o wykolejaniu pociągów przez komuchów w powojennej
    > Francji. Skąd to lubowanie się w kłamstwach i zaklinaniu rzeczywistości?

    Istnieje cała masa żeczy których nie widać a które istniały.
    Ubeków też nie widziałeś (pomijam współczesne filmy) a którzy
    istnieli i stali na straży tej "pseudokomuny".
    A księdza Popiełuszkę te nie ubecja tylko pijani harcerze
    musieli zamordować. Bo ty ubeków nie widziałeś więc nie mają
    prawa istnieć.

    pozdrawiam