  • 1. Data: 2024-05-09 14:39:50
    Temat: szafka sieciowa
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    przyszło większe, tzn głębsze urządzenie, i nie bardzo się w szafce
    miesci. Brakuje dosłownie 1-2cm.

    Są jakies "przedłużacze" do szafek?
    Albo nawet wypukłe drzwiczki ...

    J.

  • 2. Data: 2024-05-09 15:43:29
    Temat: Re: szafka sieciowa
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 09.05.2024 o 14:39, J.F pisze:

    > przyszło większe, tzn głębsze urządzenie, i nie bardzo się w szafce
    > miesci. Brakuje dosłownie 1-2cm.

    Brakuje miejsca z przodu czy z tyłu? Bo czasem da się inne uchwyty
    dorobić i przesunąć w tą czy w tamtą.

    > Są jakies "przedłużacze" do szafek?
    > Albo nawet wypukłe drzwiczki ...

    O przedłużaczach nie słyszałem, ale jest kupa skracaczy.
    https://ujeb.link/ncjulr
    Nie dziękuj.;)

  • 3. Data: 2024-05-09 16:41:27
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    nadir napisał:

    > O przedłużaczach nie słyszałem, ale jest kupa skracaczy.
    > https://ujeb.link/ncjulr

    Jeśli ktoś dobrze włada takim skracaczem, może użyć go jako
    przedłużacza. Czasem pomocny może być taki dodatek:

    https://ujeb.link/zgglnj

    > Nie dziękuj.;)

    A tak poza tym, wypukłe drzwiczki też gdzieś widziałem.

    --
    Jarek

  • 4. Data: 2024-05-09 22:19:12
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 9 May 2024 14:39:50 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > przyszło większe, tzn głębsze urządzenie, i nie bardzo się w szafce
    > miesci. Brakuje dosłownie 1-2cm.

    Kilka miesięcy pisałem o głupocie producentów w tym temacie...

    --
    Marek

  • 5. Data: 2024-05-09 22:45:53
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 9.05.2024 14:39, J.F wrote:

    > przyszło większe, tzn głębsze urządzenie, i nie bardzo się w szafce
    > miesci. Brakuje dosłownie 1-2cm.

    Czasem wystarczy kabel zasilający kątowy.
    Po za tym co to znaczy "przyszło" - samo?
    Każde urządzenie ma podane w specyfikacji wymiary. Szafka też.
    Niech wpycha ten, co to dobierał ;)

    --
    Mirek

  • 6. Data: 2024-05-09 23:05:05
    Od: stary grzyb <s...@o...pl>

    > Są jakies "przedłużacze" do szafek?
    > Albo nawet wypukłe drzwiczki ...

    Może w płaskich wyklepać wypukłość? ;)

  • 7. Data: 2024-05-09 23:42:16
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    stary grzyb pisze:

    > Może w płaskich wyklepać wypukłość? ;)

    One szklane są.

    --
    Jarek

  • 8. Data: 2024-05-10 14:16:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 9 May 2024 15:43:29 +0200, nadir wrote:

    > Brakuje miejsca z przodu czy z tyłu? Bo czasem da się inne uchwyty
    > dorobić i przesunąć w tą czy w tamtą.

    Brakuje w sumie.

    > O przedłużaczach nie słyszałem, ale jest kupa skracaczy.
    > https://ujeb.link/ncjulr
    > Nie dziękuj.;)

    urządzenie proponujesz skrócic ? :-)

    J.

  • 9. Data: 2024-05-10 14:18:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 9 May 2024 22:45:53 +0200, Mirek wrote:

    > Czasem wystarczy kabel zasilający kątowy.

    Nie wystarczy :-(

    > Po za tym co to znaczy "przyszło" - samo?

    Mozna tak powiedzieć ...

    > Każde urządzenie ma podane w specyfikacji wymiary. Szafka też.
    > Niech wpycha ten, co to dobierał ;)

    Ale kto by pomyslal, ze się ambitniejszy switch nie zmiesci ...

    J.

  • 10. Data: 2024-05-10 14:21:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 9 May 2024 23:42:16 +0200, Jarosław Sokołowski wrote:

    > One szklane są.

    Mozna chyba zmienic na plastikowe.

    Ha, widzę, ze szyba przyklejona od wewnątrz do metalowej ramki,
    odkleic, przykleic od zewnątrz na dystansach ... moze da się zrobić.

    J.