    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Droga z pierwszeństwem, a dobre maniery ?
    Date: Tue, 2 Sep 2014 22:38:43 -0500

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    news:XnsA39D29285CC9Bbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Bo na drodze nawet uprzejmości trzeba wykonywać mądrze.
    > A tutaj akurat pokazałes przykład troche inny...

    Ja? Ja raczej oceniłem użyteczność tego co on pokazał...

    Uprzejmość na drodze to pokazuj jak zobaczysz kogoś
    na poboczu z przebitą oponą - pomóż mu zmienić koło
    albo zadzwoń po pomoc drogową, nie zostaw go samego.

    Ale jak masz zielone światło czy pierwszeństwo na drodze
    to najlepiej zrobisz jak sprawisz jak najmniej zamieszania.