-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.
rwth-aachen.de!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!feeder1-2.proxad.net!proxad
.net!feeder2-2.proxad.net!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.n
eostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.ne
ostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5404c20a$0$3041$65785112@news.neostrada.pl> <lu50fr$v7e$1@dont-email.me>
<X...@1...0.0.1>
<lu62fb$3ip$1@dont-email.me>
<X...@1...0.0.1>
<lu8ms5$ll7$1@dont-email.me> <54081ef0$0$2234$65785112@news.neostrada.pl>
<6...@p...pl.invalid>
<X...@1...0.0.1>
<luauau$pn8$1@dont-email.me>
<X...@1...0.0.1>
<luc7hq$85v$1@dont-email.me>
<X...@1...0.0.1>
<ludgs5$bem$1@dont-email.me>
<X...@1...0.0.1>
<luerpc$orj$1@dont-email.me>
<X...@1...0.0.1>
<lufa6h$vp1$1@dont-email.me> <Pine.WNT.4.64.1409062345200.2440@quad>
<lug2fr$om0$1@dont-email.me>
<X...@1...0.0.1>
<lulkpd$fej$1@dont-email.me> <lull30$gs9$1@dont-email.me>
<540f022c$0$2243$65785112@news.neostrada.pl> <luqm12$oin$1@dont-email.me>
In-Reply-To: <luqm12$oin$1@dont-email.me>
Subject: Re: Droga z pierwszeństwem, a dobre maniery ?
Date: Thu, 11 Sep 2014 14:25:56 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 21
Message-ID: <541194d7$0$2234$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.5.246.70
X-Trace: 1410438359 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2234 83.5.246.70:55940
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2544239
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Pszemol" napisał w
>"J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
>> No dobra - nie byloby "do wieczora" tylko minute do tej luki.
>Gdyby z forda nie opóźnił sytuacji to zamiast minuty byłoby 50
>sekund.
Ale w tej luce tu by zaledwie wyjechal ten jeden. Autor musialby na
druga poczekac ..
>> Naszemu profesjonaliscie nawiasem mowiac ... nie wiem -
>> cierpliwosci czy wyczucia zabraklo, bo tak podjezdzal jak czekal,
>> podjezdzal, az na koniec sie we wjazd nie zmiescil.
>Bo właśnie ten z forda zaczął cudować.
Grzecznie stal.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.09.14 02:27 Pszemol
- 12.09.14 02:26 Pszemol
- 12.09.14 02:30 Pszemol
- 12.09.14 12:59 Budzik
- 13.09.14 01:04 Pszemol
- 13.09.14 05:59 Budzik
- 14.09.14 01:12 Pszemol
- 14.09.14 05:59 Budzik
- 15.09.14 09:42 Icek
- 22.09.14 23:31 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
Najnowsze wątki
- 2025-07-25 Re: Boeing Bad Dream (Koszmar) Liner rozbity w Delhi ...
- 2025-07-24 Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-24 Warszawa => MENA New Business Manager <=
- 2025-07-24 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-24 Fundacja Wolność od Religii domaga się wyjaśnień ws zawierzenia Powiatu Wschowskiego Maryi Królowej Polski
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=