  • Data: 2009-03-14 17:03:25
    Temat: Re: Drukarka atramentowa z łatwym napełnianiem czarnego tuszu
    Od: maxknowledge <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Mar, 17:52, babmar <b...@t...net.pl> wrote:

    > sam tusz jest niedrogi ;)
    > ale kartridż niestety już nie (ok 80-90 PLN za czarny i coś koło tego za
    > kolor), jakość i szybkość wydruku taka sobie (gorsza od HP PSC 1510
    > ),głośność nie do przyjęcia.
    > Taka jest moja opinia o tej drukarce (sprawdzone osobiście).
    > Według mnie nie warto jej kupować, ale jest to moje zdanie,

    Ok. Zastanawiam się nawet czy nie lepiej kupić używanej drukarki,
    taniej w eksploatacji. Chociaż o jakość druku nie dbam wcale i będę w
    stosunku 1 na 100 drukował czarno biały tekst bądź proste rysunki
    schematów, to sam nie wiem. Takie urządzenie wielofunkcyjne jest dla
    mnie lepsze.

    A powiedz mi, dam radę zregenerować sam taki tusz do tej drukarki, na
    dołączonych d zakupu kadridży?