  • Data: 2021-02-15 18:52:28
    Temat: Re: Dwor... wjazd na rondo.
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    JaTolko w
    <news:s0ebdh$bhc$1@gioia.aioe.org>:

    > Użytkownik "TomN" <n...@i...dyndnxs.invalid> napisał w wiadomości
    > Podałeś przykłady rond z oznakowaniem dotyczącym pasów ruchu.

    Czyli przykłady z życia miejskiego...

    > Ja pisałem o rondzie klasycznym (tylko C-12 i A-7) bez oznakowania
    > pasów ruchu, bo o takim rondzie jest dyskusja.

    Pokażesz,w którym miejscu dyskusja zmieniła kierunek na SORO bez pasów
    przed, skoro cały czas mowa o zajmowaniu odpowiedniego pasa przed... Czyli
    pasy przed są, i sa oznakowane pionowo i poziomo, ale TenTolko zaprzecza ich
    istnieniu i trolluje w najlepsze.

    > TomN, nic nie mylę.
    > Cały czas piszę, że nie ma obowiązku zajęcia odpowiedniego pasa, bo
    > obowiązuje art. 22.3 PoRD.

    Debilu, znaki obowiązują, co pokazałem, ale nie dociera do cię...
    Pa!

    --
    'Tom N'