    From: "Kamil" <n...@t...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Dysk na SATA III
    Date: Wed, 6 Oct 2021 17:16:11 +0200

    Użytkownik "heby" napisał:

    Fakt, że ktoś nie potrafi uzywać specjalizowanego narzędzia, nie czyni z
    jego twórcy kretyna. Dla Ciebie może wystarczającym być wyklikanie
    Managera Urządzeń. Niektóre systemy operacyjne najzywczajniej nie są
    dobre do zadania jakie masz przed soba, ale jednoczesnie są łatwe w
    używaniu. Używaj więc tego, co lubisz, a nie tego, co się nadaje do
    używania. Sugerowałbym jednak nie nazywać programistów linuxa
    "kretynami". Problem z kretynami jest zwyczajowo po drugiej stronie
    monitora.
    ======

    Mylisz używanie komputera przez tzw. zwykłego użytkownika ze specjalistą. Ja
    chcę mieć system przyjazny i wygodny w użytkowaniu. Jeśli Linux jest tylko
    dla specjalistów to trudno. Jeśli specjaliście pasuje nazywanie wszystkich
    partycji systemem plików i na dodatek wszystkich jednakowo, tak aby nie
    można było ich odróżnić to na zdrowie. Jeśli partycja to jest system plików,
    to ja jestem chiński cesarz. Trzeba być kretynem, aby coś takiego wymyślić,
    a drugim by to akceptować. Daj sobie siana z obrażaniem mnie.

    Pzdr