    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 9 Jun 2013 10:24:49 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Dywaniki samochodowe
    From: s...@a...pl

    sugeruję zakup na stronie http://www.autodywaniki.pl/

    p?search_in_description=0&keywords=octavia&x=0&y=0

    > Kupiłem do roomstera - rozleciały się po miesiącu ... odesłałem
    >
    > do durnia z żądaniem zwrotu pieniędzy - napisał mi, że jestem
    >
    > kolejnym frajerem, którego prosi o spierdalanie.
    >

    > Oszust i złodziej - nie polecam zakupów w tym sklepie.

    co do Pana Rafał SP Gil rozumiem iż zachował Pan tegoż maila gdyż jutro z samego rana
    zakładam Panu sprawę o oczernienie gdyż w taki sposób nigdy nie potraktowaliśmy
    swojego klienta a to już jawne oczernianie a ten mail jako jedyny uratuje Pana przed
    wyrokiem ( a wiem że go zwyczajnie Pan nie ma gdyż od nas taki nigdy nie mógł być
    wysłany Ponieważ raz sam nie obsługuje zazwyczaj pod tego są Panie z biura a za taki
    tekst jak Pan napisał do klienta po prostu któraś straciła by Pracę.

    Po za tym jak już Pan chciał podkleić swoje linki to nie robi się tego przy kłamliwym
    oczernianiu.