  • 11. Data: 2013-06-09 21:05:15
    Temat: Re: Dywaniki samochodowe
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 09.06.2013 19:27, strugający głupka spamer pisze:

    > Spam to jest zaśmiecanie ja tylko odpowiedziałem na pytanie

    Spierdalaj, spamerze!

    I naucz się zawijać wiersze.

  • 12. Data: 2013-06-10 09:54:36
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-06-09 21:05, Andrzej Lawa pisze:

    > Spierdalaj, spamerze!
    >
    > I naucz się zawijać wiersze.

    Aleś mu powiedział. Jesteś Prawdziwym Chłopakiem z Miasta.

    --
    MN

  • 13. Data: 2013-06-10 10:01:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 09 Jun 2013 10:27:49 -0700 osobnik zwany sklep napisał:

    > Spam to jest zaśmiecanie ja tylko odpowiedziałem na pytanie
    5 razy?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 14. Data: 2013-06-10 13:48:15
    Od: g...@g...com

    oo widzę ciekawy temat ktoś o coś spytał inny odpowiedział i za to oberwał naprawdę
    nasuwa się pytanie

  • 15. Data: 2013-06-10 13:49:16
    Od: g...@g...com

    JAK TU ŻYĆ ( w tym buszu)

  • 16. Data: 2013-06-10 13:52:41
    Od: "GniewkoW." <g...@g...com>

    oj chyba puściłem spama czy coś zaraz mi się oberwie HEHE ale będzie ubaw