    Subject: Re: Dziecko wypadło z samochodu
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Fri, 12 Jun 2020 11:46:34 +0200

    W dniu 12.06.2020 o 07:15, s...@g...com pisze:

    > Po paru latach pracy na państwowym etacie, czyli w miejscu, gdzie wypłata nie jest
    uzależniona od zadowolenia klientów, następuje zgąbczenie mózgu, co objawia się
    przekonaniem, że to do zleceniobiorcy należy ocena prawidłowości wykonania zlecenia.

    Prawdę mówiąc mam nadzieję, że to skutek nie tyle państwowości i braku
    oceny z góry, co mundurowego "morda w kubeł i nie bulgotać".

    Dodatkowo władza sobie wymyśliła jak w 100% podporządkować sobie
    mundurowych. Mają oddzielne i fajne emerytuty. Fajna sprawa. Jest tylko
    jedno ale - jak wdepłeś to nie masz logicznej drogi wyjścia bo chuj
    trafił emkę czyli cel życia funkcjonariusza. Więc muszą w tym bagnie
    robić, a ci co bardziej "uczciwi" wmawiają sobie że robią przecież
    dobrze. Aż potem w to z czasem uwierzą. I na tym polega IMHO psychiczne
    uszkodzenie mundurowych przez służbę:(

    --
    Shrek